“پریکولی به همراه ریکار فروش پروفیل گلخانه”

علاوه بر این، Recar در حال حاضر برای سال ها با گروه Pericoli با ارائه قطعات مختلف پلاستیکی و غیر پلاستیکی لازم برای ساخت محصولات ما همکاری می کند.

پروفیل های گلخانه ها طیف محصولات Termotecnica Pericoli را غنی می کند
به لطف مشارکت، دامنه محصولات Termotecnica Pericoli گسترش بیشتری یافته و چند ماه است که توانسته است به مشتریان و فعالان خارجی خود در بخش کشاورزی طیف وسیعی از پروفیل های ساخته شده از PVC و پلی اتیلن را با اشکال و اشکال مختلف ارائه دهد. هندسه هایی که به راحتی با هر نوع برزنت و سازه ای سازگار می شوند.

ریکار چه می کند؟
از سال 1974 Recar srl در زمینی به مساحت 10000 متر مربع فعالیت می کند که 5000 متر مربع آن شامل سازه های سرپوشیده است و فعالیت خود را در زمینه اکستروژن مواد پلاستیکی انجام می دهد که عمدتاً با هدف تولید پروفیل های PVC برای بخش گلخانه انجام می شود. این اولین شرکت ایتالیایی بود که پروفیل های شیشه ای پی وی سی را برای گلخانه ها برای جایگزینی محلول های بتونه قدیمی تولید کرد.

گروه Pericoli نشان می دهد که از ورود مواد جدید برای تحقق محصولات خود استقبال می کند: با عرضه در بازار فن گردش هوا پلاستیکی ACF 21p، پانل تبخیری PVC PLAScool و اکنون با گنجاندن پروفیل برای گلخانه ها. ، ما چرخش بیشتری به سمت تولید و محصولات ساخته شده از پلاستیک می دهیم.

علاوه بر این، ثابت شده است که پلی اتیلن بهترین انتخاب آینده برای نصب در کشاورزی است: نصب آسان، مقاومت در برابر دماهای بالاتر، امکان استفاده مجدد تا دو تغییر ورق، و همچنین رقابت اقتصادی بیشتر، آن را به یک راه حل واقعا جالب تبدیل کرده است. در نهایت، آنها همچنین قادر به ارائه پروفیل های آلومینیومی و فولاد گالوانیزه، مقاوم در برابر خوردگی، و مفید برای تاب برداشتن گلخانه های ساخته شده با پانل های سفت و سخت یا ورق های شیشه ای هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه پریکولی
Regione Rapalline، 44،
17031 Albenga SV، ایتالیا
ایمیل: [email protected]
https://www.pericoli.com/en/



منبع نمایندگان Termotecnica Pericoli با خوشحالی اعلام می کنند که به یک توافق تجاری جدید و مهم با شرکت تاریخی Recar Srl از Saliceto ایتالیا رسیده اند.

با تشکر از قرارداد امضا شده با مدیر Recar، آقای برونو ساولدلی، Recar به طور انحصاری بر نیروی فروش و شبکه توزیع Termotecnica Pericoli برای فروش بین المللی پروفیل های گلخانه ای خود متکی خواهد بود.