پژوهشکده باغبانی برای پروپوزال تحقیقاتی فراخوان می دهد

برای اطلاعات بیشتر:
پژوهشکده باغبانی
www.hriresearch.org

پژوهشگران تشویق می شوند تا پیشنهاداتی را برای تحقیق ارائه کنند که به چهار حوزه استراتژیک تمرکز HRI می پردازد:

  • کمی کردن مزایای گیاه
  • جمع آوری بینش مصرف کننده
  • ایجاد راه حل های نوآورانه
  • تولید راه حل عملی و عملی



منبع

جوایز گرنت معمولاً از 5000 تا 35000 دلار متغیر است. مؤسسه تحقیقات باغبانی محققین را تشویق می کند تا به عنوان بخشی از فرآیند درخواست پروپوزال به دنبال وجوه منطبق باشند، اگرچه وجوه تطبیقی ​​مورد نیاز نیست.

ماموریت پژوهشکده باغبانی هدایت، تامین مالی، ترویج و انتقال تحقیقات باغبانی است. حمایت از تحقیقاتی که روش‌های فعلی را پیشرفت می‌دهد، فناوری بهتری را توسعه می‌دهد و شکاف بین کسب‌وکار و مصرف‌کننده را پر می‌کند، دقیقاً چگونه HRI به ایجاد مشاغل پررونق، پیشرفت صنعت سبز و تحقق چشم‌انداز اصلی آن کمک می‌کند.

درباره درخواست کمک هزینه و دستورالعمل های رویه ای بیشتر بیاموزید و به پورتال ارسال درخواست آنلاین در وب سایت HRI دسترسی پیدا کنید.

متقاضیان بیشتر تشویق می شوند تا پروژه هایی را ارائه دهند که نشان دهنده تلاش های تحقیقاتی مشترک است. محققان به چالش کشیده می شوند تا تحقیقات خود را بر روی نتایج قابل دستیابی متمرکز کنند که بازگشت سرمایه را برای تمام بخش های صنعت باغبانی نشان می دهد.

موسسه تحقیقات باغبانی در حال حاضر پیشنهادهای پروژه تحقیقاتی طراحی شده برای بهبود کارایی و سودآوری صنعت سبز را می پذیرد. پیشنهادات برای چرخه کمک مالی 2023 حداکثر تا 1 ژوئن 2023 موعد مقرر است.