کالج نیاگارا در گلخانه جدید پیشرفت می کند

HESIC انتظار دارد سالانه بیش از 125 دانش آموز در تحقیقات کاربردی و پروژه های دوره محور در گلخانه جدید شرکت کنند و دانش و مزیت رقابتی فراوانی را برای شرکای صنعتی فراهم کنند.

پنج خلیج محتوی جداگانه به محققان HESIC این امکان را می‌دهد که دما، رطوبت و روشنایی را در محیط‌های جداگانه برای پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی در پیکربندی‌های مختلف، و همچنین مدیریت یکپارچه آفات و آزمایش‌های رشد را کنترل کنند.

انتظار می رود هزینه ساخت گلخانه نسل بعدی 9.4 میلیون دلار باشد که شامل 1566500 میلیون دلار سرمایه گذاری از سوی آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو، 800000 دلار از توسعه اقتصادی منطقه نیاگارا و مجموع 1.8 میلیون دلار برای تجهیزات بنیاد کانادایی نوآوری (892807 دلار) می شود. و صندوق تحقیقات انتاریو (893,391 دلار)، با فرصت هایی برای اعضای جامعه و سایر حامیان کالج برای شرکت در پروژه.

رئیس جمهور شان کندی گفت: “این زمان هیجان انگیزی برای کالج نیاگارا است زیرا ما در گلخانه ای جدید و پیشرفته که از پیشرفت در تحقیقات کاربردی و فرصت های یادگیری عملی دانشجویان جدید پشتیبانی می کند، پیشرفت می کنیم.”

فارغ‌التحصیل تکنسین گلخانه (2023) گابریلا تورس، که در هفته اول کلاس‌های خود برای HESIC شروع به کار کرد و اخیراً به‌عنوان همکار پژوهشی تمام وقت استخدام شده است، خبر گلخانه جدید را تحسین کرد.

تورس که اصالتا برزیلی است و اکنون در آبشار نیاگارا زندگی می کند، گفت: با این گلخانه جدید، دانش آموزان فضای اختصاصی خواهند داشت که محیط یادگیری و کار آنها را بهبود می بخشد. «این به ما امکانات مجهزتری را برای انجام آزمایش‌های تحقیقاتی‌مان ارائه می‌دهد و قابلیت‌های ما را برای کار مؤثرتر گسترش می‌دهد. من در مورد آینده و احتمالات پیش رو هیجان زده هستم.”

گلخانه جدید مرکزی برای مرکز نوآوری علوم باغبانی و محیطی کالج (HESIC) خواهد بود، که هدف آن پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد برای خدمات تحقیقات کاربردی از سوی صنعت است و همراه با گلخانه آموزشی موجود، یک محیط یادگیری گسترده و فرصت های جدید را فراهم می کند. برای دانش آموزان مدرسه محیط زیست و باغبانی NC.

مارک نانتل، دکترا، معاون پژوهشی، گفت: «این مرکز جدید و پیشرفته، تغییر دهنده بازی برای HESIC خواهد بود، زیرا تلاش می‌کند تا به صنعت حیاتی گلخانه‌ای ما در نوآوری کمک کند و در عین حال فرصت‌های یادگیری جدید را برای دانش‌آموزان ما افزایش دهد.» ، نوآوری و شرکت های استراتژیک.

ویژگی های گلخانه ای نسل بعدی
پس از ساخته شدن، این گلخانه 1258 متر مربعی شامل یک آزمایشگاه باغبانی برای رفع نیازهای تحقیقاتی شرکای صنعتی HESIC، و همچنین یک اتاق رشد عمودی جدید خواهد بود تا امکان گسترش به این حوزه تحقیقاتی را فراهم کند تا دانش آموزان را در معرض کشاورزی با محیط کنترل عمودی قرار دهد.

میشکا بالسوم، رئیس شورای حکام گفت: «گلخانه جدید گواهی بر روح نوآوری کالج نیاگارا است. تسهیلات جدید ظرفیت کالج را برای پاسخگویی به تقاضای قوی صنعت برای تحقیقات باغبانی افزایش می‌دهد و در عین حال فرصت‌های جدید یادگیری در دنیای واقعی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

محل گلخانه آینده اخیراً در پشت گلخانه آموزشی موجود در پردیس دانیل جی پترسون کالج در نیاگارا-آن-دریاچه حصارکشی شد و ساخت و ساز به زودی آغاز خواهد شد و برنامه ریزی شده است که تا 31 مارس 2024 تکمیل شود.

یکی از چهار مرکز تحقیقاتی و نوآوری در بخش تحقیقات و نوآوری برنده جایزه NC، HESIC در انجام آزمایش‌های رشد با محصولات باغبانی که نوآوری‌ها و پیشرفت‌ها را ارزیابی می‌کنند، متخصص است. در حال حاضر، HESIC از فضایی در گلخانه آموزشی NC استفاده می کند که عمدتاً برای اهداف آکادمیک استفاده می شود. HESIC تجربه گسترده ای در نوآوری هایی ارائه می دهد که نزدیک به تجاری سازی هستند، از جمله ارزیابی فناوری ها، شیوه های تولید، بسته بندی، رسانه ها و گلدان ها، رویکردهای کنترل آفات و بیماری ها و موارد دیگر.

فرصت های رو به رشد برای دانش آموزان
گلخانه جدید نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در مجموعه امکانات محیط کشت کنترل شده NC است که مکمل گلخانه آموزشی موجود در NC و تأسیسات مجاز کشت و استخراج حشیش است.

منبع: niagaracollege.ca



منبع

از سال 2014، HESIC با ارائه نزدیک به 90 پروژه صنعتی از صنعت باغبانی و کشاورزی حمایت کرده است. با رشد تقاضا از سوی شرکت‌هایی در هر اندازه که به تخصص گلخانه‌ای نیاز دارند، تسهیلات جدید درها را برای کمک به کسب‌وکارهای بیشتر به روی HESIC باز می‌کند – با 53 سرنخ شناسایی شده برای پروژه‌ها در سال‌های 2024-2025.

جان اف تی اسکات، که از سال 2017 تا 2020 به عنوان رئیس هیئت مدیره کالج نیاگارا خدمت کرده و بر ایده اولیه پروژه نظارت داشته است، گفت: “من بسیار خوشحالم که این پروژه فوق العاده مهم به واقعیت تبدیل خواهد شد.” “این تسهیلات جدید ظرفیت کالج نیاگارا را برای آموزش و تحقیقات باغبانی به طور قابل توجهی افزایش می دهد، که موقعیت آن را به عنوان یک محرک کلیدی نوآوری و رشد در یکی از صنایع اصلی نیاگارا و بخش های کلیدی اقتصادی انتاریو تقویت می کند.”

کالج نیاگارا یک گلخانه جدید و پیشرفته ایجاد کرده است که بذرهایی را برای نوآوری بیشتر به نفع دانشجویان و صنعت می کارد.

ایوان دی والنتینو، دانشیار دانشکده محیط زیست و باغبانی، گفت: «تاسیسات جدید گلخانه‌ای به دانشجویان ما دسترسی بیشتری به فن‌آوری‌های گلخانه‌ای و نوآوری‌های علوم گیاهی، فرصت‌های تحقیقاتی پولی، پروژه‌های مبتنی بر دوره درگیرکننده و تعاملات ارزشمند با کارفرمایان را برای دانشجویان ما فراهم می‌کند. “در همان زمان، سرمایه گذاری های عمده ای در گلخانه آموزشی ما انجام می شود. این توسعه بر این واقعیت تأکید می کند که NC بیشتر خود را به عنوان یک رهبر واضح در آموزش عملی و کاربردی باغبانی تثبیت می کند.

تحقیقات و آموزش باغبانی و محیط زیست مکانی جدیدی برای شکوفایی در نیاگارا خواهد داشت.