کدام فصل در صنعت گل قوی تر است؟

بسیاری از گل‌فروشان ترجیح می‌دهند مستقیماً با مزارع گل ارتباط برقرار کنند، جایی که آنها این فرصت را دارند که مجموعه‌ای وسیع‌تر از گل‌ها و حتی شکوفه‌های خاص را سفارش دهند، مانند رزهای رنگ‌شده یا رنگ‌آمیزی در رنگ‌های زنده مانند آبی. هم در روز مادر و هم در روز ولنتاین، گل‌فروشان موافق هستند که همیشه مشتریانی هستند که به دنبال گل‌های منحصربه‌فرد برای چیدمان‌های بی‌نظیر برای هر مناسبت هستند.



منبع

در حالی که روز ولنتاین همیشه روز عاشقان خواهد بود، در سال های اخیر فراگیرتر شده است. اکنون بسیاری از این موقعیت برای قدردانی از سایر اشکال محبت، از جمله روابط غیر عاشقانه بین دوستان و اعضای خانواده استفاده می کنند.

با پیش‌سفارش، تمام گل‌های مورد نیاز خود را در دسترس خواهید داشت و می‌توانید سفارش‌های آن‌ها را در روز مادر و روز ولنتاین انجام دهید.

از قبل سفارش گل و فضای سبز می تواند شما را از استرس و اضطراب زیادی نجات دهد. گل‌فروشان باید از یک ماه قبل شروع به آماده‌سازی کنند و در اسرع وقت با سفارش‌های رزرو تامین‌کننده ارتباط برقرار کنند. هر گونه تاخیر می تواند منجر به مشکلاتی مانند محدودیت گزینه های گل شود. برای هر دو این تعطیلات شلوغ، فکر کردن به پالت رنگ و نمایش چند دسته گل از پیش ساخته برای الهام بخشیدن به مشتریان کمک می کند.

در اینجا، تفاوت‌های بین این دو فصل، اهمیت آن‌ها برای صنعت گل و چگونگی آماده شدن برای افزایش اجتناب‌ناپذیر تقاضا را مورد بحث قرار خواهیم داد.

انتخاب گل
شکی نیست که گل رز قرمز محبوب ترین انتخاب گل در روز ولنتاین است که تخمین زده می شود در آن روز 250 میلیون ساقه فروخته شود. گل های محبوب دیگر شامل انواع قرمز و صورتی لاله، میخک، گل داوودی و رانوکولوس می باشد. تقاضا برای گزینه های رنگی جایگزین، مانند زرد و سفید، نیز افزایش یافته است، زیرا بسیاری از آنها تمایل به اجتناب از گل های قرمز در ترتیبات روابط غیر عاشقانه دارند.

در روز مادر، انتخاب گل بسیار متنوع تر است. محبوب ترین گزینه ها عبارتند از: گل رز، گل صد تومانی، سیکلامن، گل محمدی، بگونیا، خشخاش، گاردنیا، کروکوس، لاله، آماریلیس و حتی گل آفتابگردان. ترجیحات رنگ برای این تعطیلات روشن تر است، مانند صورتی و زرد. با این حال، رنگ های زنده تر مانند بنفش و شرابی نیز محبوب هستند.

کسانی که تمایل بیشتری به خرید گل های تازه در روز ولنتاین دارند عبارتند از:

آماده شدن برای جشن تعطیلات
بارها و بارها، صنعت گل شاهد افزایش سرسام آور تقاضا برای گل در این تعطیلات بوده است که می تواند با نزدیک شدن به تعطیلات منجر به کمبود شود.

نظرات گلفروشان و مزارع گل
بسیاری در صنعت گل موافق هستند که آماده سازی کامل کلید مدیریت هجوم شدید سفارشات گل آرایی در روز مادر و روز ولنتاین است.

روز مادر و روز ولنتاین دو مورد از مهمترین رویدادهای سال برای صنعت گل هستند که افزایش قابل توجهی در تقاضای گل دارند. با این حال، کدام یک بزرگترین است؟ برای درک این موضوع، مهم است که ویژگی های متمایزی که این مناسبت ها را از هم جدا می کند و نیازهای متفاوت آنها به گل را تشخیص دهیم.

چه کسی گل می خرد
علیرغم حجم نسبتاً کمتر فروش در ایالات متحده، روز مادر همچنان به عنوان سوپرکاسه گلفروشان در نظر گرفته می شود. این یک تعطیلات محبوب جهانی است که به طور رسمی در بیش از 90 کشور در دومین یکشنبه ماه مه جشن گرفته می‌شود، که باعث می‌شود پایگاه مصرف‌کننده برای پوشش چند جمعیتی بسیار گسترده‌تر شود.

درآمد فروش گل
طبق گزارش‌های انجمن گل‌فروشان آمریکا (SAF)، روز ولنتاین رتبه اول را در فروش گل به دست آورد و تقریباً 2.3 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد، یعنی 28 درصد از حجم فروش گل در سال 2022. با این حال، روز مادر فاصله زیادی با این رتبه نداشت. چهارم و حدود 24 درصد از درآمد گل در آن سال را به خود اختصاص داده است.