کلاس آکادمی رهبری HRI از 20 سپتامبر آغاز می شود


موسسه تحقیقات باغبانی (HRI)، بنیاد AmericanHort، اعضای کلاس افتتاحیه آکادمی رهبری HRI را اعلام می کند. این کلاس هفته آینده برای اولین جلسه از پنج جلسه حضوری که طی 11 ماه آینده برگزار می شود تشکیل می شود.

آکادمی رهبری HRI که در بهار سال جاری راه اندازی شد، برنامه جدیدی است که برای توسعه رهبران در تمام سطوح صنعت سبز طراحی شده است. شرکت کنندگان از طریق آموزش مهارت های رهبری و کسب و کار، تعامل با شبکه صنعت سبز و تکمیل پروژه رهبری در دنیای واقعی، از نظر شخصی و حرفه ای رشد خواهند کرد. این برنامه با مشارکت AmericanHort ارائه شده است.

آلن جونز، رئیس هیئت مدیره HRI و رئیس Manor View Farms، Monkton، MD، گفت: «HRI از پاسخی که از متقاضیان برنامه دریافت کردیم و فرآیند سخت‌گیرانه‌ای که برای انتخاب این کلاس اول انجام شد، خرسند است. اعضای کلاس چشمگیر هستند و این ابتکار گام مهمی در تضمین روشن ماندن آینده صنعت ما است.

Jon Reelhorn، رئیس هیئت مدیره AmericanHort، اعضای کلاس افتتاحیه را در طول سخنرانی Cultivate’22 اعلام کرد.

اعضای کلاس افتتاحیه عبارتند از:

  • سوزانا بال، شرکت باغبانی توپ، IL – سوزانا یکی از اعضای نسل چهارم تجارت باغبانی خانواده اش است که در این صنعت بزرگ شد و در کشاورزی کار کرد و قبل از پیوستن به بال، یک مزرعه دامداری را مدیریت کرد. از طریق سفرهایش، او با مردم از سراسر جهان تعامل داشته و قدردانی خود را از فرهنگ های مختلف افزایش داده است. او در توسعه ابتکار پایداری شرکتی بال نقش مهمی ایفا کرده است، زیرا در حال حاضر به عنوان رهبر پایداری آنها خدمت می کند. او مشتاقانه منتظر ایجاد یک صنعت قوی و انعطاف پذیر برای آینده است.
  • ملانی بدنر، مزرعه و گلخانه بسترن، PA – ملانی به مدت 23 سال در تجارت خانوادگی کار کرده است و در تعطیلات تابستانی کالج در گلخانه شروع به کار کرده است. به دلیل روحیه کارآفرینی او، کسب و کار در طول سال ها گسترش یافته است و از یک پرسنل چهار نفره به یک تیم 50-60 نفره در اوج بهار تبدیل شده است. او در مشاغل مختلف خدمت کرده است و در حال حاضر مدیر امور مالی و بازاریابی است. ملانی همچنان به دنبال بینش، دانش و بهبودهایی است که چگونه کسب و کار خانوادگی می تواند به بهترین نحو به کارکنان، جامعه و مشتریان خود خدمت کند.
  • ساندر بروکس، اورده گراورز، فلوریدا – ساندر در یک مزرعه نخل خانوادگی بزرگ شد و به عنوان یک متخصص در پرورش نخل شناخته می شود. با تقریبا 20 سال فعالیت در این صنعت، او دارای تجربیات متنوعی در زمینه مهدکودک و چشم انداز در عملیات، فروش، بیمه محصولات کشاورزی و برنامه ریزی تجاری است و بیش از دو دهه در صنعت سبز کار کرده است. او بخشی جدایی ناپذیر از تیم مدیریت Everde Growers است، جایی که او به عنوان مدیر فروش جنوب شرقی خدمت می کند. او یک متفکر خلاق و استراتژیک است که به مشتریان خود متعهد است و تمایل دارد ارزش صنعت را نزد مصرف کنندگان در میان بازار در حال تغییر تقویت کند.
  • حمزه داور، گلخانه دی جونگ، IA – حمزه در مزرعه خانواده‌اش در اسرائیل کار می‌کرد و پیوند مرکبات را از مادربزرگش آموخت. با مدرک مهندسی کشاورزی به ایالت واشنگتن نقل مکان کرد. او چندین موقعیت رو به رشد در صنعت داشته است و در حال حاضر به عنوان مدیر کل در De Jong Greenhouse کار می کند که در آنجا بر گسترش فعالیت های آنها تمرکز دارد. در نتیجه، آنها در دو سال گذشته به رشد فروش بالایی دست یافته اند. حمزه جامعه محور است و مشتاق یادگیری، حمایت از همکارانش و آینده صنعت سبز است.
  • Kyle Fessler، Woodburn Nursery & Azaleas، OR – کایل یک پرورش دهنده نسل سوم برای کسب و کار خانوادگی خود است و متخصص در درختچه های زینتی، یکساله و آزالیاهای گل فروشی است که در ایالات متحده و کانادا فروخته می شود. کایل به بازپرداخت اهمیت می دهد و به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن مهدکودک های اورگان و همچنین مربیگری ورزش جوانان و داشتن سمت های رهبری جامعه خدمت کرده است. کایل مدافع تأمین مالی تحقیقات صنعت است و بر جذب نسل‌های جدید به صنعت ما متمرکز است. او به خاطر روحیه مشارکتی خود شناخته شده است و از نزدیک با تولیدکنندگان، اپراتورهای گلخانه، مراکز باغ خرده فروشی و زنجیره تامین صنعت برای دستیابی به اهداف تجاری و صنعتی کار کرده است.
  • Matthew Foertmeyer, Foertmeyer & Sons Greenhouse Co, OH – مت یک متخصص گلخانه‌ای نسل دوم است که در حال حاضر به عنوان پرورش‌دهنده اصلی شرکتی که والدینش در سال 1988 تأسیس کردند، خدمت می‌کند. مت در حالی که مدرک خود را در علوم زراعی دنبال می‌کرد، در آلمان زندگی می‌کرد و در آنجا برای یک پرورش‌دهنده و تولیدکننده برجسته اروپایی کار می‌کرد. مت در امریکن هورت فعال است و به عنوان هماهنگ کننده رابط انجمن گلخانه ای داوطلب می شود. انگیزه مت برای توسعه نیروی کار این صنعت است. او متعهد است فرصت هایی را برای پرورش دهندگان فراهم کند تا در حرفه خود موفق شوند، که آینه پیگیری دائمی دانش اوست.
  • کریستین فورتمن، Berridge Nurseries Inc., AZ – تجربه شرکتی، غیرانتفاعی و سیاسی کریستین به عنوان مالک و اپراتور نسل سوم مهد کودکی که پدربزرگش راه اندازی کرده بود به خوبی به او کمک می کند. او بیش از یک دهه پیش به شرکت ملحق شد و امروز خریدار چهار بخش است و به عنوان مالک مشترک، در تمام تصمیمات مدیریتی شرکت می کند. پس دادن برای او مهم است. او به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن مهد کودک آریزونا، در میان سایر نقش های اجتماعی، خدمت می کند. کریستین یکی از بزرگترین فرصت های صنعت ما را مشارکت و سرمایه گذاری در آموزش نسل های آینده می داند.
  • جاناتان جاسینسکی، نهالستان های میکروپلنت، OR – جاناتان دارای دو مدرک کارشناسی ارشد باغبانی است و مطالعات خود را بر روی بیولوژی مولکولی گیاهی متمرکز کرده است و در ابتدا با هدف تقویت جمعیت یولاف دریایی در امتداد خط ساحلی فلوریدا، متخصص در تکثیر گیاهان از طریق کشت بافت شد. هفت سال پیش، او به Microplant Nurseries، یکی از بزرگترین آزمایشگاه‌های کشت بافت در ایالات متحده پیوست و در حال حاضر به عنوان مدیر عملیاتی در آنجا خدمت می‌کند. جاناتان عاشق یادگیری است، که از طبیعت کنجکاو او نشات می گیرد و به او کمک می کند تا یک حلال مشکل رانده و مصمم باشد. جاناتان به سرپرستی بلندمدت زمین های کشاورزی علاقه مند است و معتقد است جذب کربن می تواند فرصت بزرگی برای این صنعت باشد. او می خواهد به رشد پایدار صنعت در سراسر کشور کمک کند.
  • اندی کلیتیچ، مهد کودک اتو و پسران، کالیفرنیا – اندی یک مهدکودک نسل سوم است که پس از پنج سال کار به عنوان مشاور کنترل آفات به شرکتی که پدربزرگ و پدرش ساخته بودند پیوست. Otto & Sons با تعهد به عنوان بهترین نهالستان گل رز در منطقه شروع به کار کرد که بعداً به درختان میوه گسترش یافت و به رشد و شکوفایی تجارت کمک کرد. اندی مشتاقانه منتظر ادامه این میراث است. او مدنی است و به عنوان یک رهبر در پیشاهنگی ها و FFA بزرگ شده است و اخیراً دو دوره به عنوان رئیس باشگاه روتاری محلی خود خدمت کرده است. تجربیات رهبری او در جمع آوری کمک های مالی و تلاش های خیریه، ذهنیت بشردوستانه را در او ایجاد کرده است.
  • آدام کوبز، شرکت کوبس مهدکودک، انتاریو، کانادا – آدام با رویای کار در تجارت خانوادگی بزرگ شد. او در نوجوانی در آنجا شروع به کار کرد و آرزوی او برای تبدیل شدن به یک پرورش دهنده را برانگیخت. از زمان کالج، او در فروش و حمل و نقل کار کرده است و در حال حاضر به عنوان ناظر فروش و حمل و نقل خدمت می کند، جایی که او آموزش می دهد، استخدام می کند، نظارت می کند و تیمی متشکل از 15 تا 20 کارمند را سازماندهی می کند. آدام عضو چندین سازمان صنعتی است که اشتیاق خود را برای همکاری و توسعه یک شبکه قوی از همتایان صنعت ایجاد کرده است. او به نوشتن استاندارد ملی باغبانی شغلی کانادا کمک کرد. او مفهوم بهبود مستمر را می پذیرد و می خواهد صنعت را برای نسل بعدی احیا کند.
  • دنیس مولینز، باغ اسمیت، WA – دنیز در حال حاضر به عنوان مدیر نوآوری محصول در باغ اسمیت خدمت می کند. حرفه او با عشق به گیاهان شروع شد و چندین فصل داشته است. او قبل از اداره یک مزرعه ارگانیک 5 هکتاری در هاوایی که برای شغلی مورد علاقه در درختکاری دالاس ترک کرد، با یک دوره کوتاه در طراحی منظر و معماری شروع کرد. از طریق کارش در دالاس، او در برنامه‌های باغ ظاهر شد، در رویدادهای استاد باغبان صحبت کرد، درباره گیاهان خوراکی در رادیو گفتگوی زنده بحث کرد، و همچنین مقاله‌های آنلاین نوشت. او برای پیوستن به باغ اسمیت رفت، جایی که او برنامه‌ریزی بیش از 4700 کالای خطی و 32 برند را مدیریت کرد و شرکت را به عنوان یک سایت باغ آزمایشی برای لوو و هوم دیپو تاسیس کرد قبل از اینکه نقش تازه ایجاد شده‌اش را بر عهده بگیرد. دنیز نه تنها به دلیل علاقه به گیاهان، بلکه به دلیل توانایی او در کار با بسیاری از جنبه های صنعت از پرورش دهنده تا خرده فروش متمایز است.
  • تایلر ریچاردسون، شرکت DeGroot، MI – تایلر پس از یک حرفه در ارتش به تجارت خانوادگی خود پیوست. تایلر که یکی از اعضای برنامه نیروی دریایی ROTC بود، از کالج فارغ التحصیل شد و به عنوان افسر نیروی دریایی مأموریت یافت، و قبل از ادامه دادن به نیروهای ذخیره فعال، هشت سال خدمت کرد و به درجه ستوان فرمانده رسید. او بیش از یک دهه پیش به کسب و کار خانوادگی پیوست و کلاه های زیادی از جمله CFO، خریدار، تحلیلگر موجودی، مدیر زنجیره تامین و تدارکات، مدیر فناوری اطلاعات و غیره بر سر داشته است. او یک متفکر انتقادی است که از داده ها و تجزیه و تحلیل مالی لذت می برد. او در مورد فرصتی که این بیماری همه گیر برای درگیر نگه داشتن مصرف کنندگان با گیاهان به وجود آورده هیجان زده است.
  • جیکوب استیدهام، باغ های گیاه شناسی Yew Dell، KY – جیکوب در صنعت به عنوان تکنسین گلخانه شروع به کار کرد و بیش از 20 سال کار در گلخانه های تخصصی در خرده فروشی، تولید زینتی، هیدروپونیک و تحقیقات دارد. امروز او مدیر گلخانه و نهالستان باغ گیاه شناسی Yew Dell است. او طرحی را برای راه اندازی یک برنامه مهد کودک توسعه داد تا به باغ اجازه دهد تا گیاهان را برای باغ و همچنین جامعه پرورش دهد. او تلاش‌ها را برای ساخت سازه‌های گلخانه‌ای جدید رهبری کرد و به آن‌ها اجازه داد تا فروش گیاهان را برگزار کنند، که در سال 2020 به صورت آنلاین انجام شد. جاکوب به عنوان رئیس انجمن مهدکودک و چشم‌انداز کنتاکی خدمت می‌کند و برای تحقق عشق خود به یادگیری، او همچنین در گروه‌های صنعتی دیگر مشارکت دارد.
  • رایان واتکینز، Brownswood Nursery Inc, SC – رایان یک متخصص حرفه ای در زمینه چشم انداز و مهد کودک، قبل از پیوستن به Brownswood Nursery در خارج از صنعت کار می کرد. او پس از خدمت به عنوان مدیر کل، دو سال پیش مدیرعامل شد. رایان همچنین در صنعت و جامعه خود فعال است. او عضو انجمن اتصالات خرده فروشی AmericanHort Garden و عضو هیئت مدیره انجمن صنعت سبز کارولینای جنوبی است. او با باشگاه‌های باغ، مدارس صحبت می‌کند و از تلاش‌های محلی برای معرفی نسل بعدی به صنعت با برپایی سفرهای میدانی مکرر حمایت می‌کند. رایان فینالیست جایزه خرده‌فروش جوان بود و به کلاس 40 زیر 40 سال 2020 معرفی شد. او شعار شخصی «الهام بخشیدن به مردم برای رشد» دارد.

کن فیشر، رئیس و مدیر عامل امریکن هورت گفت: «رهبران قوی و توسعه رهبری مستمر قوی، مأموریتی برای کسب‌وکارهای صنعت سبز حیاتی هستند. “ما از کیفیت این کلاس اول راضی هستیم و مشتاقانه منتظر کمک به آنها هستیم تا حتی رهبران بهتری در شرکت خود، در جامعه خود و در صنعت ما شوند. آکادمی رهبری HRI یک سرمایه گذاری مهم در آینده صنعت ما است.

برنامه درسی به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای صنعت طراحی شده است و به گونه ای سازماندهی شده است که شامل استراتژی، رهبری و مدیریت افراد، اعداد و حمایت، و زنجیره ارزش باشد. کلاس های حضوری در سپتامبر 2022 در دنور، CO آغاز می شود. اصول دوره از طریق یک پروژه رهبری دوره طولانی که در Cultivate’23 که 16-18 ژوئیه 2023 برگزار می شود، به کار گرفته می شود. برنامه های کاربردی برای کلاس 2023-24 اوایل سال آینده افتتاح می شود.

برای اطلاعات بیشتر
AmericanHort
www.americanhort.org



منبع