کیوسک‌ها و وب‌سایت‌هایی برای نمایش کلماتیس سلطنتی و گل رز برای تاجگذاری


مراکز باغ می‌توانند در وب‌سایت‌ها و کیوسک‌های صفحه لمسی خود، گل‌های گل رز و گل‌های رز سلطنتی را با گروه گیاهیاب جدید «تاج‌گذاری و گیاهان هدیه بهاری» Joy of Plants (آوریل 2023) نشان دهند.

این شرکت بخش ویژه ای را اضافه کرده است تا به مشتریان و کارکنان مراکز باغ در سراسر کشور کمک کند تا کلماتیس و گل رز با نام های سلطنتی یا پیوندهایی را برای بزرگداشت این جشن پیدا کنند.


آماندا باربر

آماندا باربر، مدیر کتابخانه Joy of Plants، می‌گوید: «تعدادی Clematis با نام‌ها و ارتباطات سلطنتی وجود دارد، مانند Clematis ‘Royalty’ بنفش تیره خیره‌کننده. برای باغ‌های کوچک‌تر و باغبان‌های جدید، کلماتیس می‌تواند یک انتخاب عالی برای گیاهی باشد که به مناسبت این مناسبت نشان دهد.

برای دوستداران گل رز، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، مثلاً رزا «پرنس چارلز» یا «کینگز مک». Rosa ‘May Queen’ یک گل رز چند منظوره است که برای دیوارهای رو به شمال نیز مناسب است. انتخاب شخصی من روزا “کوئین بی” است که برای زنبورها جذاب است و دارای زیباترین گلبرگ های کهربایی رنگ با لبه های پر شده است. این تنوع به ملکه جدید ما، کامیلا، اشاره دوست داشتنی می دهد، زیرا او رسماً شناخته می شود، و نقش او نیز عشق پادشاه به حیات وحش را تصدیق می کند.


ملکه زنبور عسل

زمان بسیار خوبی برای تشویق باغبانان است تا خود را با یک محصول جدید برای باغ خود پذیرایی کنند که می توانند در روز بکارند یا روز را به یاد بیاورند.

رزهای وارتون و گیاهان برگ جدید به ما کمک کرده اند تا کلماتیس و گل رز را در کتابخانه خود گسترش دهیم تا به خرده فروشان گیاهان کمک کنیم تا آن گیاهان را بفروشند و به مصرف کنندگان کمک کنیم تا انواع مناسب را متناسب با نیاز خود پیدا کنند.

ماموریت Joy of Plants این است که اطلاعات گیاهان را برای همه آسان و در دسترس قرار دهد. کتابخانه ای از بیش از 15700 گیاه و درخت باغ در بریتانیا ایجاد کرده است و پلتفرمی از ابزارها را برای کمک به مراکز باغ، خرده فروشان، پرورش دهندگان و پرورش دهندگان ارائه می دهد تا فروش و درآمد گیاهان خود را به حداکثر برسانند.

این اطلاعات را در بسیاری از محصولات، از جمله Plant Finder برای وب‌سایت‌ها و کیوسک‌های صفحه لمسی، کتابخانه تصویر و متن برای سایت‌های تجارت الکترونیک، و چاپ کارت‌های تخت در صورت تقاضا، ارائه می‌کند.

فوr اطلاعات بیشتر:
شادی گیاهان
تلفن: +44 (0) 532323 7717
www.joyofplants.com



منبع