گرودان ابتکار برندسازی جدیدی را برای تمرکز توجه عمومی و سیاست گذاری بر روی رشد پایدار و بدون خاک راه اندازی می کند


“طراحی شده برای رشد” یک ابتکار برندسازی جدید است که توسط Grodan راه اندازی شد تا توجه عمومی و سیاست گذاری را بر روی رشد پایدار و بدون خاک برای تغذیه و درمان جمعیت در حال گسترش جهان متمرکز کند. جهت جدید همچنین بر لزوم تغییر از تنظیم روش تولید به تأثیر تولید تأکید دارد.

آندره ون واگنینگن و گونه گرکما با گرودان، امروز صبح در گرین تک در آمستردام

Grodan، بخشی از گروه ROCKWOOL، تامین کننده پیشرو در جهان راه حل های رسانه ای پرورش پشم سنگ برای تولیدکنندگان گلخانه حرفه ای است. کشاورزی محیطی کنترل شده (CEA) برای رشد محصولات غذایی و دارویی به روشی با منابع کارآمدتر از کشت معمولی مبتنی بر خاک طراحی شده است، و این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از آب کمتر، زمین کمتر، کود کمتر و در صورت وجود کمتر، محصول بیشتری تولید کند. ، آفت کش های شیمیایی.

چرا این مهم است؟ زیرا در حالی که منابع طبیعی کاهش می یابد، جمعیت جهان همچنان بزرگتر می شود. با رسیدن به هشت میلیارد نفر در اواخر سال 2022، جهان در 30 سال آینده دو میلیارد نفر دیگر اضافه خواهد کرد که بسیاری از آنها در محیط های شهری زندگی خواهند کرد. این بدان معناست که برای تغذیه مردم جهان نیاز به تولید 50 درصد غذای بیشتر نسبت به سال 2012 خواهیم داشت.

با این حال، خاک بین 10 تا 100 برابر سریعتر از زمانی که در حال شکل‌گیری است در اثر تخریب از بین می‌رود، در حالی که تنش آبی ناشی از آب و هوا، بهره‌وری کشاورزی مبتنی بر خاک معمولی را در بسیاری از نقاط جهان تهدید می‌کند. محیط کنترل شده کشاورزی کلید تامین مواد غذایی تازه و سالم برای جمعیت شهری و سایر جمعیت ها برای آینده است.

مدیر بازاریابی ROCKWOOL، Mirella Vitale، می‌گوید: «به دلیل ریشه در علم، رسانه‌های رشد بدون خاک و خدمات دیجیتال Grodan امکان تولید محصول قابل پیش‌بینی را در طول سال – در هر زمان و هر مکان – با بازدهی تا 40 درصد بیشتر از گزینه‌های مبتنی بر خاک فراهم می‌کنند، در حالی که کمتر از گزینه‌های مبتنی بر خاک استفاده می‌کنند. زمین، آب، کودها و آفت کش ها نسبت به کشاورزی معمولی. این بدان معناست که ما می توانیم جمعیت در حال رشد را تغذیه و درمان کنیم و همزمان بار زمین و سایر منابع را کاهش دهیم. در بهترین حالت، وقتی نوبت به تولید محصولات زراعی مقاوم در آینده می‌رسد، «کمتر، بیشتر است».

هاب یانسن، مدیر عامل گرودان، می‌افزاید: «همراه با سیستم‌های دیجیتال مبتنی بر داده‌های ما برای نظارت مستمر بر سلامت و نیازهای رشد محصولات، بسترهای پشم سنگ گرودان به تولیدکنندگان حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا کشت محصول را به طور مؤثر و پایدار هدایت کنند، گاهی اوقات با 10 دوره رشد یا بیشتر در یک دوره رشد. سال این همچنین شامل امکان بازیافت بسترهای پشم سنگ پس از اتمام کامل ظرفیت آنها می شود. به طور خلاصه، این جوهره ابتکار برند جدید Grodan ‘طراحی شده برای رشد’ است.

تغییر دوره مقررات
موضوع مهم دیگر این است که مقررات فعلی تقریباً به طور انحصاری بر روش‌های تولید تمرکز دارند. این مهم است، اما به طور فزاینده ای ناکافی است زیرا تقاضا برای تولید محصول رشد می کند در حالی که منابع موجود کاهش می یابد. برای اصلاح این عدم تعادل، ROCKWOOL و Grodan بر این باورند که تمرکز نظارتی باید از تمرکز بر روش‌های تولید به سمت تأکید بیشتر بر تأثیر گسترده‌تر تولید محصول – از جمله تأثیر بر سایر منابع، از جمله زمین، آب، و تنوع زیستی و نیز تغییر کند. دایره ای بودن تولید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جایگاه برند گرودان، از جمله یک ویدیوی جدید، لطفاً به www.grodan.com/designedtogrow مراجعه کنید.



منبع