دانلود آهنگ علیها گل لاله چرا پژمردی دوباره MP3 کامل موزیکفا | dastchinflower

مجله خبری گل و گیاه بذر مدت زمان زیادی(حدودا 5 سال) می‌خواهد و معمولا در منزل انجام نمی‌شود. این روش برای تولید واریته‌های جدید گل لاله کاربرد دارد. گل لاله، گل نرگس، فریتیلا و سایر پیازهای گلدار بهاره را می توان در تمام ماه های شهریور، مهر و ابان کاشت. اگر به دنبال یک کار زیبا و هنری در منزل هستید می توانید پرورش این گل های زینتی را انجام دهید. در هنگام اواسط پاییز می توان برای کاشت این گل اقدام کرد چرا که زمان بسیار مناسبی است.

  • بعد از بیرون آوردن سوخ‌ها صبر کنید تا در هوای آزاد رطوبتشان کم شود.
  • لامپ ها نیز از نظرفنیخوراکی هستند، اما ما آن را توصیه نمی کنیم.
  • بعد از جوانه زدن پیاز ها می توانید گلدان را به محل پر نور تر و گرمتر منتقل کنید.

اگر گیاه خود را به موقع بکارید، اوایل اسفند ماه زمان کنار زدن کاه و کلش فرامی رسد. در این زمان جوانه های تازه روییده که رنگ سفیدی دارند را مشاهده خواهید کرد. و دقیقا نمی توانیم بگوییم پیازی که بدست شما می رسد چه رنگی است. اما ممکنه امسال به گل نروند اما در سال آینده قطعا به شما گل خواهند داد. گل لاله در صنایع بهداشتی و آرایشی بسیار پرکاربرد است. محصولات بهداشتی که با عصاره لاله تهیه می‌شوند، برای پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسبند.

معرفی و آشنایی با گل لاله

شما در هر فصلی که بخواهید می توانید پیازهای لاله را خریداری نمایید ولی بایستی تا زمان پاییز صبر داشته باشید. روش پيش رس کردن گل لاله به این صورت است که سوخ گل لاله را باید در فصل پائیز در گلدان بکارید و در هوای سرد و در دمای حدودا 9 درجه و تاریک بگذارید تا ریشه دهی داشته باشد. در ادامه برای رشد جوانه سرما و دما را تا 5 درجه کاهش دهید.

مجله تخصصی گل و گیاه

برای پرورش گل شاخه بریده میتوان حدود 200 عدد سوخ در هر متر مربع (اگر سوخ ها به حدی متراکم شوند که هنگام برداشت به همدیگر نچسبند و مشکلی ایجاد نشود) کاشت. گل لاله را میتوان با استفاده از بذر و سوخ تکثیر کرد. 2 سال بعد از کاشت بذر گل، سوخ تشکیل می شود و گلدهی بعد از 6 سال صورت می گیرد. درکنار سوخ اصلی، چندین سوخک و یک یا دو سوخ قادر به گلدهی تولید می گردد. در برخی گونه ها سوخیزه های هوایی اندازه یک جوانه نخود براق در محور برگ تولید می شود که بعد از گلدهی میتوان آن را جدا کرد. روش دیگر برای پیش رس کردن این است که روی سوخ را بعد از کاشت در گلدان با ماسه می پوشانند، در این حالت در دمای خنک، ریشه زایی رخ می دهد.

http://bongahekhodro.ir

سازگار نبودن پیاز این گیاه به رطوبت باعث می شود خاک سبکی برای آن در نظر بگیرید که زهکشی نیز شده باشد. همچنین لازم است بدانید آن ها را به تنهایی نمی توانید برای نگهداری لاله ها به کار ببرید و لازم است آن ها را با کوکوپیت یا پیت ماس و ماسه بادی مخلوط کنید. یکی از خاستگاههای گل لاله ایران عزیز ماست که در اینجا این افتخار رو داریم که پیاز گل لاله ایرانی درجه یک را که مخلوطی از بیش از ۸ رنگ است را به شما همراهان عزیز تقدیم کنیم. اگرچه لاله از طریق کاشت دانه نیز تکثیر می‌شود، اما رایج‌ترین و بهینه‌ترین راه برای تکثیر لاله تقسیم کردن پیاز اصلی است. برای این کار باید پیاز لاله را بلند کنید و پیازچه‌های کوچکی را که به پیاز مادر متصل هستند، از آن جدا کنید. این کار باید در فصل پاییز انجام شود، یعنی زمان معمول برای کاشت پیاز لاله.

افوربیا انوپلا: نکات نگهداری و کوددهی