گریفین ارتقاء و گسترش تیم رهبری خود را اعلام می کند

گریفین از ارتقای سه مدیر اجرایی خبر داد. برایان سالیوان که قبلا به عنوان مدیر فروش خدمت می کرد، به عنوان معاون ارشد، مسئول فروش، خدمات مشتریان، بخش ساخت و ساز و تیم فنی GGSPro Griffin انتخاب شد و همچنان ریاست کمیته اجرایی شرکت را بر عهده خواهد داشت. جان هایسلیپ و اندرو بری که قبلاً به عنوان مدیران عملیات خدمت می کردند، به عنوان مدیران عامل انتخاب شدند. هم جان و هم اندرو به گزارش برایان سالیوان ادامه خواهند داد. هر سه تبلیغ نشان دهنده تعهد شرکت به رشد و تقویت دیدگاه استراتژیک آن برای متحد کردن و ارائه بهبود مستمر در تجربه مشتری است.

کریگ هیسلیپ، مدیر اجرایی و یکی از مالکان گرین‌هاوس گریفین، گفت: «هر سه فرد، رهبران قوی و هدف‌محور هستند و به‌طور مداوم ارزش و نوآوری را برای کسب‌وکار به ارمغان آورده‌اند. ما همچنین از اینکه جان و اندرو به عنوان رهبری آینده گریفین به پیشرفت ادامه می دهند، خرسندیم. برادرانم ریک، کن و من می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که نسل بعدی آماده رهبری و ادامه هفتاد و پنج سال خدمت بی‌نظیر به صنعتی است که پدرمان کن پدر و چارلی گریفین تصور می‌کردند.”

برایان سالیوان، نایب رئیس گریفین، گفت: «در چند سال گذشته، تیم رهبری خود را تکامل داده‌ایم، قانع‌کننده‌ترین اعضای تیم خود را شناسایی کرده و آنها را در نقش‌هایی قرار داده‌ایم که بتوانند بیشترین تأثیر را بر تجارت ما داشته باشند.» سالیوان ادامه داد: «ارتفاع جان و اندرو گام دیگری در این مسیر است.

برای اطلاعات بیشتر:
گریفین
خیابان اصلی 1619
Tewksbury, MA 01876
+630.453.6300
www.griffins.com



منبع
اندرو، برایان و جان

هایسلیپ ادامه داد: رهبری آنها در ذهنیت مشتری محور ما نقش اساسی داشته است و من می دانم که آنها همچنان به هدایت گریفین به آینده با چشم انداز، انگیزه و قصد ادامه خواهند داد.