گلخانه دره قند در حال شمارش برکات خود، یک گلبرگ در یک زمان

هنگامی که بعد از ظهر سه شنبه خبری در سراسر دره شوگر پخش شد مبنی بر اینکه ابر دود سیاه غلیظی که در آسمان در جنوب لوگانتون دیده می شود از گلخانه شوگر ولی می آید، وحشت و نگرانی به وجود آمد، زیرا ماشین آتش نشانی پشت سر هم از شهر عبور می کرد، چراغ ها چشمک می زدند. و صدای آژیرها

«مهمترین چیزی که ما از دست دادیم محل کار و انبار تنباکو و برخی تجهیزات بود. زیاد نبود و ما اصلاً گلی از داخل گلخانه گم نکردیم.» او ادامه داد.

Feenie گفت: “شرکت آتش نشانی Sugar Valley واقعاً کار خوبی انجام داد و آنها خیلی سریع به اینجا رسیدند.” «مدتی فکر می‌کردیم انبار می‌رود. چند جرقه از سوله که در آنجا فرود آمد، کاه و یونجه در داخل آتش گرفت، اما آتش نشانی دید که چه خبر است و بلافاصله آن را متوقف کردند. به خاطر آنها، آسیب واقعاً آنقدرها هم بد نیست، نه آنطور که ممکن است بوده باشد. آنها واقعاً چیزی هستند.»

در lockhaven.com بیشتر بخوانید



منبع

این گلخانه برای چندین دهه یکی از اصلی‌ترین گیاهان خانگی، گل‌ها و گیاهان سبزی بوده است و مشتریان زیادی هر ساله صادقانه از چندین شهرستان دورتر برای خرید گیاهان بهاره خود سفر می‌کنند. این فروشگاه متعلق به سارا استولتزفوس است و توسط دخترش Feenie Esh اداره می شود.