یک زن 24 ساله تاورانگا برنده جایزه گل‌فروش جوان و پرورش دهنده گل سال NZ شد.

مصاحبه پایداری و گفتارسازی نیز بخشی از ارزیابی بود. شرکت کنندگان وظیفه داشتند یک سخنرانی سه دقیقه ای در مورد اینکه آیا روندهای جدید و فعلی گل یک محصول پایدار و تجاری قابل دوام برای پرورش دهندگان گل NZ برای برآورده کردن تقاضای مشتری هستند ارائه دهند.

سامانتا سرل و شریکش جیمز آکلند، مالک و اداره کننده Te Puna Blooms هستند، تجارتی که به گیاهان ادریسی اختصاص دارد که برای بازارهای داخلی و بین المللی موجود است.

یک زن 24 ساله تاورانگا با عشق به ادریسیا برنده مسابقه گلفروش جوان و پرورش دهنده گل سال NZ شد.

برد سام به دنبال رقابتی دو روزه در اواخر هفته گذشته در کرایست چرچ بود. او اکنون به نمایندگی از صنعت خود (گل‌فروش و پرورش دهندگان گل NZ Incorporated) در فینال بزرگ باغبان جوان نیوزیلند سال در اوکلند در ۷ و ۸ نوامبر خواهد رفت.

در sunlive.co.nz بیشتر بخوانید



منبع

در طول مسابقات هفته گذشته که در دانشگاه لینکلن برگزار شد، رقبا در شش دسته قضاوت شدند. اینها شامل: یک پروژه نوآوری. ارزیابی رهبری؛ مهارت های کامپیوتری پیشرفته؛ و دانش گل، شاخ و برگ و گیاهان گلدانی.

Te Puna blooms بزرگ‌ترین مزرعه ادریسی در نیوزیلند است که شکوفه‌ها و تکثیر گیاهان کمی را می‌فروشد. بیش از 20 سال است که در حال اجرا است و در سالهای بعد به سام در طول تحصیلات دانشگاهی خود اشتغال به تعطیلات ارائه می دهد.