آغاز ابتکار بسته بندی پایدار هورتی

رمکو مونتینگا، مدیرعامل کرایسال اینترنشنال، بیانیه قصد را امضا کرد. Greenport Aalsmeer رهبری مستقل را برای این برنامه ارائه خواهد کرد. Gido Oude Kotte، رئیس بنیاد Greenport Aalsmeer و شهردار Aalsmeer نیز امضای خود را به این همکاری اضافه کرد. او امیدوار است که امضاکنندگان از طریق ابتکار بسته بندی پایدار Horti، در زمینه نوآوری های واقعی همکاری کنند تا به صنعت باغبانی زینتی آینده ای پایدار در سراسر جهان ببخشند. در دوره آتی، طرفین با هدف اجرای پروژه های مختلف، بر روی تدوین برنامه عملیاتی سال های آینده کار خواهند کرد.



منبع

یک سال پیش، شرکت‌های شرکت‌کننده توسط گروه گل هلندی به چالش کشیده شدند تا بررسی کنند که چگونه می‌توانند همکاری کنند، به دنبال مثال ابتکار پایداری گل‌کاری (FSI) که توسط آنها در سال 2013 تأسیس شد تا در راستای پایداری بخش باغبانی زینتی کار کنند. جاه‌طلبی‌های ابتکار بسته‌بندی پایدار Horti (HSPI) به تدریج از طریق یک مطالعه امکان‌سنجی، با مشاوره با تخصص‌های مختلف از داخل و خارج از صنعت باغبانی زینتی شکل گرفته است. تمرکز بر سه موضوع است: شفافیت و گواهی زنجیره تامین، چرخش در مواد و بسته بندی، و ارزیابی چرخه عمر.

الزامات بالاتر در مورد استفاده از بسته بندی از سوی مصرف کنندگان، دولت ها و زنجیره تامین باغبانی زینتی ناشی می شود. با این آگاهی، شرکت کنندگان HSPI اهدافی را تعیین کرده اند که فراتر از قانون و جاه طلبی است و همکاری در زنجیره تامین را کلید دستیابی به آنها می دانند. Marcel Zandvliet، CMO/CSO گروه گل هلندی، که در این امضا حضور داشت، نیز بر اهمیت همکاری بیشتر در بخش بسته بندی برای ایجاد تأثیر جهانی از نظر پایداری و استانداردسازی تأکید کرد.

در روز سه‌شنبه، 4 جولای، 10 تولیدکننده و تامین‌کننده بسته‌بندی، بیانیه‌ای را برای ابتکار بسته‌بندی پایدار Horti در Paardekooper Horti امضا کردند. هدف امضاکنندگان این است که به طور مشترک پایداری بسته بندی را تسریع کنند و فعالانه به آینده بخش باغبانی زینتی کمک کنند.