آنتورا بولونیا: “غیرقابل مقاومت”

واریته برای چند شاخه شدن و گلدهی کافی به زمان کشت کافی نیاز دارد. همچنین تنوع در مرحله تکمیل کند است. از طرف دیگر، موقعیت برگ عمودی فشرده، رشد گیاهان اضافی را در هر متر مربع امکان پذیر می کند. تلاش اضافی در نهایت با قیمت فروش بالا برای انواع نام ها یا قیمت بالاتر برای ترکیب پاداش داده می شود.

هنگام خرید بولونیا، مصرف کنندگان می توانند بیش از ده هفته از گل های پرتقال عمیق بی سابقه با قطر 8 سانتی متر که بر روی شاخه های حدود 60 سانتی متری چیده شده اند لذت ببرند.

گونه Anthura Bologna دارای رنگ نارنجی عمیق است که در استانداردهای Phalaenopsis بی سابقه است. این امر بر روی نژاد بولونیا تمرکز می کند و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. قدم زدن از کنار تنوع بدون توجه به آن غیرممکن است: بولونیا به سادگی غیرقابل مقاومت است.

اگر هنوز انواع بولونیا را دریافت نکرده اید، از مدیر حساب خود در مورد در دسترس بودن سوال کنید و مطمئن شوید که این زیبایی مقاومت ناپذیر ایتالیایی را در اختیار دارید.



منبع برای اطلاعات بیشتر:
آنتورا
www.anthura.nl

تنوع ژنتیکی در جنس Phalaenopsis قابل توجه است. یک Phalaenopsis برای هر مصرف کننده، صرف نظر از جنسیت، سن و منشاء وجود دارد. در نتیجه، رقابت بین انواع مختلف بسیار شدید است. برای اینکه یک نژاد بالاتر از بقیه باشد، باید چیزی داشته باشد که گونه های دیگر ندارند.