آیانا بیو ترکیبات سلامتی بادرنجبویه و اکیناسه غیر GMO را عرضه می کند

آیانا بیو یک بادرنجبویه کشت سلولی گیاهی و ترکیبات سلامتی و تندرستی اکیناسه را راه اندازی کرده است که از بازار ایالات متحده شروع شده است. این محصولات دارای ترکیب فعال زیستی گیاهان گیاهی معمولی هستند و می توانند به طور مستقیم جایگزین بادرنجبویه و اکیناسه در فرمولاسیون مکمل های غذایی برای خواب، خلق و خو و حمایت از سیستم ایمنی شوند.

محصولات آیانا بیو با استفاده از فناوری کشت سلول های گیاهی، وسیله ای برای ایجاد مواد گیاهی بدون رشد گیاهان در زمین تولید می شوند. این فرآیند با شناسایی بهترین رده های سلولی گیاهی شبیه به اصلاح گیاهان سنتی آغاز می شود. این سلول‌های گیاهی از گیاهان تأیید شده تکثیر می‌شوند و برای شناسایی خط ایده‌آل برای ویژگی‌های مهم مانند قدرت زیست فعال، ترکیب و پایداری ارزیابی می‌شوند. Ayana Bio بیشتر شرایط و مواد مغذی مورد نیاز سلول های گیاهی را برای رشد و تکثیر بهینه می کند. برخلاف برخی از گیاهان که سال ها طول می کشد تا در زمین رشد کنند و بالغ شوند، سلول های گیاهی به طور کامل تکثیر می شوند و تنها در چند هفته به عنوان یک عنصر برداشت می شوند.

بادرنجبویه و اکیناسه Ayana Bio پودرهای گیاهی غیر GMO با ترکیبات زیست فعال استاندارد شده هستند. این مواد غنی از زیست فعال به عنوان جایگزینی برای غلبه بر چالش های عرضه بادرنجبویه و اکیناسه مشتق شده از کشاورزی ایجاد شدند. بادرنجبویه از خواب و خلق و خو پشتیبانی می کند و اکیناسه فواید ایمنی را ارائه می دهد، اما هر دو می توانند با مشکلات برداشت مانند تقلب، آفت کش ها، آلودگی، کیفیت ناسازگار، تغییرات آب و هوای فصلی، عفونت و محدودیت متابولیت های فعال مواجه شوند.

فرانک جاکس، مدیر اجرایی Ayana Bio، گفت: “صنعت مکمل های غذایی نیاز مبرمی به مواد زیست فعال دارد که قابل ردیابی و پایدارتر باشند.” آوردن ترکیبات سلامت و تندرستی مشتق از سلول های گیاهی به این بازارها به CPG ها کمک می کند تا بدون چالش های زنجیره تامین به طیف کاملی از ویژگی های زیست فعال این گیاهان دسترسی داشته باشند. مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی برای سبک زندگی سالم تر و سیاره ای سالم تر هستند.

کشت سلول‌های گیاهی از چالش‌های تولید سنتی اجتناب می‌کند و در عین حال ترکیب مولکولی یکسان و مزایای سلامتی و تندرستی مشابه با همتایان کشاورزی را به همراه دارد – و می‌توان آن را با غلظت‌های بالاتری از فعال‌های زیستی تنظیم کرد. این ترکیبات مشتق شده از سلول های گیاهی دارای گواهی اثرانگشت DNA و برچسب تمیز، با فیتوکامپلکس استاندارد، فراهمی زیستی افزایش یافته، قابلیت ردیابی کامل، و طعم و رنگ خنثی هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
آیانا بیو
ayanabio.com



منبع افندی لئونارد، مدیر ارشد فناوری Ayana Bio، گفت: «محدودیت‌های کشاورزی مدت‌هاست که مانعی در برداشت سودمندترین مواد تشکیل دهنده ما بوده است. فناوری سلول‌های گیاهی در حال ایجاد آینده‌ای پایدار از مواد گیاهی استاندارد شده است زیرا شرکت‌های CPG با شرکت‌های نوآور همکاری می‌کنند تا از مواد زیست فعال برچسب پاک در خطوط تولید خود استفاده کنند. ما مفتخریم که اولین کسی هستیم که محصولات این فناوری را برای سلامتی و تندرستی در این بازارهای کلیدی تجاری می کنیم.