ارزش پولی واردات محصولات تازه از مکزیک به آمریکا تا سال 2030 به بیش از 53 میلیارد دلار خواهد رسید

طبق گزارش اخیر مرکز مطالعات آمریکای شمالی، CNAS، در دانشگاه تگزاس A&M، انتظار می‌رود واردات محصولات تازه از مکزیک در سال‌های آینده رشد قابل‌توجهی داشته باشد.

لوئیس ریبرا، دکترا، مدیر CNAS، ایستگاه کالج برایان: «واردات تولیدی از مکزیک طی چند سال آینده به افزایش خود ادامه خواهد داد و بیشتر این رشد از طریق بنادر زمینی در تگزاس مشاهده خواهد شد.» ریبرا، اقتصاددان خدمات توسعه AgriLife تگزاس A&M در بخش اقتصاد کشاورزی در کالج کشاورزی و علوم زیستی A&M تگزاس، ایستگاه برایان کالج، یکی از نویسندگان گزارش بود.

منبع: agrilifetoday.tamu.edu



منبع

ریبرا گفت: «توانایی ما برای واردات میوه و سبزیجات از کشورهای دیگر، و همچنین توانایی ما در صادرات آنها، برای مصرف کنندگان و اقتصاد مفید است. «مصرف‌کنندگان می‌توانند محصولاتی را که می‌خواهند به دست آورند، و تجارت دو طرفه به تقویت اقتصاد تگزاس و ایالات متحده کمک می‌کند. این واردات همچنین به نفع اقتصاد ما و ایجاد مشاغل جدید به ویژه در ایالت های مرزی مانند تگزاس است. در واقع، مصرف کنندگان آمریکایی ذینفعان اصلی هستند.»

ریبرا گفت که بر اساس مفروضات محافظه کارانه، واردات محصولات تازه ایالات متحده از مکزیک تا سال 2022 تقریباً 29.2 درصد افزایش خواهد یافت. با استفاده از ضرایب اقتصادی برای هر بخش از اقتصاد ایالات متحده، واردات این محصولات تازه از مکزیک فعالیت تجاری را افزایش داده و تأثیر اقتصادی کل بیش از 53 میلیارد دلار را تا سال 2030 ایجاد می کند.