افتتاحیه Dutch Lily Days 2023 سبک خود را تغییر می دهد

The Dutch Lily Days اولین رویدادی است که در آن بازیکنان بخش لیلی می توانند در طول یک هفته از یکدیگر دیدن کنند. امسال، 14 شرکت کننده گلخانه های نمایشی خود را از 6 تا 9 ژوئن افتتاح می کنند تا مجموعه و نوآوری های خود را به نمایش بگذارند. آخرین روندها و تحولات نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

از پیاز تا شکوفه
در طی افتتاحیه رسمی، خط جدیدی از اورینتال ها راه اندازی خواهد شد که در حال حاضر دارای 9 گونه ثبت شده است. این نیلوفرها دقیقاً شبیه گلهای شرقی تک شکوفه با پرچم هستند، اما گرده تولید نمی کنند. هانس گلوری از Van Zanten Flowerbulbs گفت: “ما واقعاً معتقدیم که شما با هم به چیزهای بیشتری دست پیدا می کنید. به همین دلیل است که ما خوشحالیم که می توانیم در تاریخ 6 ژوئن یک پلتفرم را به همه پیوندهای بخش لیلی ارائه دهیم.

برگزارکنندگان می‌خواهند نقاط قوت بخش نیلوفر را ترکیب کنند و بسیاری از پیوندهای این بخش را با برنامه‌های خود به افتتاحیه جذب کنند، از پرورش‌دهندگان و صادرکنندگان گرفته تا شرکت‌های تولید سوسن و تجارت گل‌فروشی. اقدامات نهایی هنوز در برنامه افتتاحیه انجام می شود، اما به گفته آنها، مطمئناً یک رویداد هیجان انگیز خواهد بود. اطلاعیه های بیشتر در مورد برنامه کامل در ماه می انجام خواهد شد.

افتتاحیه هلندی روزهای لیلی که در ساعت 11:30 روز 6 ژوئن در Royal Van Zanten در Hillegom برگزار می شود، امسال سبک خود را تغییر می دهد. رویال ون زانتن ترویج سوسن هلندی را به عنوان دغدغه مشترک این بخش در نظر می گیرد. به همین دلیل، در مراسم افتتاحیه، پلتفرمی را برای بازیکنان مختلف بخش لیلی ارائه می دهد. علاوه بر این، خط جدید لیلی راه اندازی خواهد شد و Royal FloraHolland کمپین تبلیغاتی جدید گروه محصولات لیلی را ارائه خواهد کرد.

نشست محصول Royal FloraHolland نیز بخشی از افتتاحیه است. این کمپین تبلیغاتی جدید برای کمیسیون محصولات لیلی فلورهلند (FPC) را راه اندازی کرده و نتایج بررسی فروشگاه در فرانسه را ارائه می دهد. کوئن ورسپیک، مدیر محصول لیلی و تولیپ در Royal FloraHolland، افزود: «به نظر ما افتتاحیه هلندی روز لیلی بهترین لحظه برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدید ما برای گروه محصولات لیلی است. این روش ما برای جمع آوری این بخش است. بعلاوه، تبلیغ صمیمانه نیلوفرهای بریده شده برای همه افراد درگیر، از پرورش دهنده گرفته تا خرده فروش، خوب است.

برای اطلاعات بیشتر:
روزهای هلندی لیلی
www.dutchlilydays.nl



منبع هزاران بازدید کننده
پیش بینی می شود که هزاران بازدید کننده از دور و نزدیک در یازدهمین روز زنبق هلندی در ماه ژوئن شرکت کنند. برای یک هفته تمام، آنها می توانند کمتر از 14 پرورش دهنده و صادرکننده نیلوفر هلندی را کاهش دهند تا تصویری کامل از آخرین پیشرفت ها در زمین لیلی به دست آورند و با مهم ترین بازیگران ملاقات کنند.

لطفا در [email protected] ثبت نام کنید