انجمن باغبانی CHA در IPM Essen میزبان DEFRA خواهد بود زیرا در مورد رویکرد جدید برای کنترل‌های مرزی واردات/صادرات بحث می‌کند.


انجمن باغبانی تجاری (CHA) مشتاقانه منتظر استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه IPM Essen (24-27 ژانویه) و به ویژه انجمن بین المللی باغبانی در روز پنجشنبه 26 ژانویه است.

با تمرکز برنامه امسال بر بریتانیای کبیر، نمایندگان دولت از وزارت تجارت بین‌الملل (DIT) و وزارت محیط‌زیست، غذا و امور روستایی (DEFRA) در مورد موضوعات مهم برای تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان صحبت خواهند کرد.

سال گذشته، دولت بریتانیا از بازنگری کامل فرآیندهای واردات و صادرات و تعهد خود به طراحی یک رژیم کنترل مرزی پیشرفته خبر داد. ویکتوریا کلارک، رهبر سیاست تحویل برای واردات سلامت گیاهی در وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی (DEFRA)، در جلسه انجمن خود، مروری بر این رویکرد جدید برای کنترل مرزی ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که آینده بررسی‌های بهداشت گیاهی چگونه خواهد بود. هنگام واردات یا صادرات کالا به یا خارج از GB.

دکتر الیزابت وارهام، سرپرست AgriTech در DIT، پورتال جدید بخش تجارت بین‌الملل را به نمایش می‌گذارد، وب‌سایتی که تولیدکنندگان را با تامین‌کنندگان در سراسر جهان مرتبط می‌کند. این برنامه که در سال 2022 راه اندازی شد، در حال حاضر یک ابزار کار ضروری برای کنسولگری های بریتانیا و دفاتر DIT در سراسر جهان است که به شرکت های داخل کشور برای همکاری با بریتانیای کبیر یا تسهیل صادرات از بریتانیا کمک می کند.

از دیگر سخنرانان معتبر می توان به پرورش دهندگان گیاهی مشهور ریموند اویسون و لیندسی رید از گرنزی کلماتیس و پاتریک فیرودر از مهد کودک های Fairweather’s اشاره کرد که همگی توسط مت اپلبی، سردبیر مجله باغبانی برجسته بریتانیا، هفته باغبانی، مدیریت می شوند.

علاوه بر اطلاعات دولت بریتانیا که به نمایش گذاشته می شود، موضوعات انجمن عبارتند از:

  • رویدادهای شاخص بریتانیا مانند نمایشگاه گل چلسی
  • سه ستون پایداری – محیطی، اقتصادی و اجتماعی و اینکه چگونه کسب و کار بریتانیا از این چالش ها استقبال می کند
  • ارزش گیاهان جدید

پت فلین، مدیر انجمن تجارت CHA، به ویژه به حضور گروه بریتانیایی در IPM Essen در سال جاری افتخار می کند. “همه غرفه داران نقش خود را در مشارکت کشور ایفا می کنند، و ما به ویژه می خواهیم از Air-Pot®، Guernsey Clematis، Fairweather’s Nursery، Bluepoint Tags & Labels، PPC Labels، David Austin Roses Ltd، و Whetman Plants International برای کمک هایشان تشکر کنیم. به نمایش‌های ورودی، مراسم افتتاحیه، کنفرانس مطبوعاتی و تالار باغبانی.»

Rafe Courage، سرکنسول بریتانیا، مراسم افتتاحیه را در روز اول نمایش اجرا خواهد کرد، و کارهای برجسته شامل اجرای موسیقی بریتانیایی است، که همه پس از آن پذیرایی با نمایش شراب گازدار انگلیسی و آبجوهای دستی به همراه یک چای سنتی بعد از ظهر در CHA Information برگزار می شود. ایستاده 7A24.5 در پاویون بریتانیا در سالن 7.

CHA همچنین مشتاقانه منتظر است تا از گروهی از تولیدکنندگان بریتانیایی به نمایشگاه در روز چهارشنبه 25، با حمایت ICL استقبال کند.

برای اطلاعات بیشتر:
CHA
www.cha-hort.com



منبع