“این یکی از “نمایش های ستاره ای” در شبه قاره هند و در سراسر عرصه وسیع تر شرق آسیا است.”

پیتر پرنتیس خوشحال خواهد شد که در غرفه Omex No 237 Pavillion Agri Inputs با مشتریان تثبیت شده و جدید (توزیع کنندگان، واردکنندگان و کاربران نهایی) ملاقات کند تا درباره فرصت های جدید و هیجان انگیز برای تولید محصول در هند و همه کشورهای دیگر در عرصه وسیع تر آسیا بحث کند.

در زیر پرنتیس اطلاعات بیشتری در مورد چندین محصول ارائه می دهد.

Omex طیف کاملی از محصولات شرکت را به نمایش خواهد گذاشت، اما افتخار باید به “Omex Albert Solution” یک محصول پودری محلول باشد که به صورت سفارشی برای کشاورزان و کشاورزان هندی طراحی شده است و اکنون وارد پنجمین سال خود از زمان معرفی به بازار هند در سال 2018 می شود.

Omex Calmax Gold و Omex DP98 – یک جفت محصول Omex که به صورت پشت سر هم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که کشاورزان و کشاورزان بهترین عملکرد را از ورودی کلسیم خود دریافت می کنند. کلسیم ماده مغذی انعطاف‌پذیری گیاه و «پایان میوه» است که مسئول تقویت دیواره‌های سلولی گیاه و تضمین پایان «میوه‌ای» عالی برای گسترده‌ترین محصولات زراعی از جمله میوه‌های برتر (سیب و گلابی)، هسته‌دار (آلو و هلو)، میوه‌های نرم ( توت فرنگی و تمشک)، گوجه فرنگی، خربزه و انگور. Omex Calmax Gold حاوی کلسیم محلول با نرخ بالای 24 درصد (w/v) است. با این حال، کلسیم یک ماده مغذی ذاتا تنبل است که نیاز به کمک دارد تا جذب شود و در گیاه به مکان‌های گیاه‌زایی منتقل شود. این توسط Omex DP98 با 37.5 درصد (w/v) فسفر به عنوان یون فسفیت ارائه شده است که جذب و حرکت یون کلسیم دو ظرفیتی ذاتا “تنبل” را افزایش می دهد. Omex Calmax Gold و Omex DP98 به صورت پشت سر هم با وسیع ترین محصولاتی که محتوای کلسیم آن بسیار مهم است اسپری می شوند. “

کینگفول روی Omex – یک محصول با محلول روی بالا (70 درصد وزنی بر وزن) که برای غلبه بر مشکل گسترده کاهش روی خاک و قفل روی و لاک روی در طیف گسترده ای از انواع خاک و به ویژه در خاک های غنی از فسفر روی محصولات اسپری می شود. جایی که روی با فسفر واکنش می دهد و فسفات روی نامحلول را تشکیل می دهد.

نمایشگاه مورد بحث KISAN Agri 2022 است که از 14 تا 18 دسامبر 2022 در موشی، پونا در هند برگزار می شود. این رویداد سالانه یکی از «نمایش‌های ستاره‌ای» در شبه قاره هند و در سراسر عرصه وسیع‌تر شرق آسیا است. با بیش از 150000 بازدیدکننده از جمله کشاورزان از هند و خارج از کشور و 500 غرفه‌دار، KISAN 2022 هم از نظر گستردگی محصولات و تجهیزات نمایشی و هم از نظر تعداد و طیف بازدیدکنندگانی که در این رویداد حضور دارند بی‌رقیب خواهد بود. پرنتیس در غرفه Omex (No 237 Pavillion Agri Inputs) برای دیدار با نمایندگان و شرکت کنندگان حضور خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر
Omex Agrifluids Limited
پیتر پرنتیس، مدیر عامل
جاده Saddlebow، کینگز لین، نورفولک
PE34 3JA، بریتانیا
T: +44 1553 817500
فکس: +44 1553 817501
ایمیل: [email protected]
www.omex.com



منبع

هند به عنوان کشوری بزرگ که وسیع‌ترین طیف آب و هوا و شرایط کشت محصولات را پوشش می‌دهد، دارای طیف بی‌نظیری از فعالیت‌های کشاورزی و باغبانی است که به طیف وسیعی از محصولات و پذیرایی برای وسیع‌ترین طیف محصولات و سیستم‌های زراعی نیاز دارد. پیتر پرنتیس، مدیر عامل Omex Agrifluids، طراح و سازنده محصولات مغذی گیاهی با کیفیت بالا، می گوید: در ماه دسامبر، یکی از بزرگترین نمایشگاه های کشاورزی برگزار می شود و ما خوشحالیم که در این نمایشگاه به نمایش خواهیم گذاشت.

نمایشگر این شرکت در KISAN 2022 بسیار گسترده تر از Omex Albert Solution خواهد بود، همانطور که این محصول برای کشاورزی و باغبانی هند مهم است. پیتر پرنتیس می گوید: “و شامل طیف گسترده ای از محصولات مایع محلول و پودر محلول ما است که در سراسر جهان استفاده می شود و در سراسر هند برای گسترده ترین محصولات تجاری و سیستم های کشاورزی به بازار عرضه می شود.” محصولات مغذی محلول Omex در سرتاسر جهان در سیستم‌های کشت گلخانه‌ای و بیرونی، سیستم‌های کشاورزی دیم و آبی و مزارع، باغ‌ها، مزارع، سبزیجات و گل‌ها استفاده می‌شوند.

پیتر پرنتیس موفقیت Omex Albert Solution را در سه کلمه ساده خلاصه می کند – کامل، متعادل و محلول در آب:

  • کامل در حاوی مکمل کاملی از مواد مغذی ضروری گیاه:

Omex Sequential 2- یک مکمل با پایه گسترده از مواد مغذی است که برای طیف وسیعی از محصولات و سیستم های زراعی ایده آل است. Omex Sequential 2 مخصوصاً برای حفظ روابط آبی خوب گیاه دارای پتاسیم بالایی است و منیزیم کافی برای آن دسته از خاک های شنی سبک دارد که اغلب در این جزء کلیدی مولکول کلروفیل و در نتیجه مسیر فتوسنتز کمبود دارند.

Omex Bio20 – حاوی یک مکمل کامل از مواد مغذی ضروری گیاه و یک عصاره جلبک دریایی محرک زیستی برای تقویت رشد و “استرس از بین بردن” در هر زمان از چرخه محصول، به ویژه در مراحل اولیه جوانه زنی بذر و استقرار گیاهچه.

o درشت مغذی ها – نیتروژن، فسفات و پتاسیم
o مواد مغذی – کلسیم، منیزیم، گوگرد
o ریزمغذی ها – مس، روی، آهن، منگنز بور، مولیبدن

  • متعادل شده با حاوی طیف کاملی از مواد مغذی که به طور هماهنگ کار می کنند
  • مواد مغذی محلول در آب به سرعت توسط شاخ و برگ گرفته شده و جابجا شده و به راحتی در داخل گیاه زراعی استفاده می شود.

Omex کلسیم بور – ترکیب یکی از بهترین مزون‌مغذی‌های شناخته شده (کلسیم) با شاید کمتر شناخته شده و شناخته شده‌ترین ریز مغذی‌ها (بور) اما با این وجود حیاتی است. بور در بسیاری از جنبه‌های متابولیسم، از انتقال قندها از دیواره‌های گیاه تا مکانیسم‌های تولید مثل جنسی، از جمله لقاح و تشکیل میوه، دخالت عمیق و نقش بسیار مهمی دارد.