“بازدید کنندگان و غرفه داران از Plantarium|Groen-Direkt خوشحال بودند”

برای اطلاعات بیشتر:
پلانتاریوم – گرون دایرکت
www.plantariumgroendirekt.nl

رویدادهای خرده فروشی سبز


رویدادهای خرده فروشی سبز

نتایج غرفه داران
بیشتر غرفه داران در Plantarium/Groen-Direkt شرکت می کنند تا با مشتریان فعلی ارتباط برقرار کنند. این از نزدیک با دلیل دوم دنبال شد: برقراری تماس با روابط تجاری جدید. صاحبان سهام هلندی نسبتاً منتقد هستند. بسیار خوب است که می بینیم این نمایشگاه چنین نمرات بالایی دریافت می کند، همچنین برای جنبه هایی که اغلب به عنوان یک کودک مشکل دار دیده می شود، مانند پذیرایی. واضح‌ترین شواهد نشان می‌دهد که چقدر از نمایشگاه استقبال شده است، تعداد رزروهایی است که بلافاصله پس از نمایشگاه انجام شده است: حدود 35 درصد از غرفه‌داران قبلاً برای شرکت در نمایشگاه بهاره ثبت‌نام کرده‌اند.

نتایج حاکی از واکنش های مشتاقانه غرفه داران است که در طول نمایشگاه و مدت کوتاهی پس از آن به تیم نمایشگاه رسیده است. لیندا هوگندورن–ویلنتورف، مدیر نمایشگاه احساس می‌کند که یک نظرسنجی ایده خوبی است تا بفهمد که غرفه‌ها و بازدیدکنندگان چگونه نمایشگاه را تجربه کرده‌اند. «این نتایج تأیید می‌کند که این اولین نسخه موفق بوده است. همیشه خوب است که ببینیم واکنش های مثبت توسط تحقیقات مستقل تایید می شود. این به ما می‌گوید که رویکرد ما مؤثر است و اطلاعات مفیدی را برای نسخه‌های آینده به ما می‌دهد.» بیشترین شکایتی که تاکنون، هم از سوی غرفه داران و هم از سوی بازدیدکنندگان بیان شده، مربوط به دما بود. دماها بسیار بالا بود – کنترل آن بسیار دشوار است، اما ما باید در آینده به این موضوع توجه بیشتری داشته باشیم. خوشبختانه، این جنبه در نسخه بعدی که در 7 و 8 فوریه برگزار می شود، مشکلی نخواهد داشت. برگزارکنندگان نمایشگاه بررسی خواهند کرد که چگونه می توان دمای بالا را در پاییز آینده پیش بینی کرد. جنبه‌های دیگری که مورد توجه آنها قرار می‌گیرد، چیدمان و تابلوهای نمایشگاه و استفاده از سالن‌های نمایشگاه سیار خواهد بود – در اینجا نیز چند درس باید آموخت.



منبع

ساعات و روزهای کاری
حدود سه چهارم غرفه‌داران و بازدیدکنندگان ساعت‌های باز را به خوبی می‌دانستند، در حالی که تقریباً 90 درصد از طول دو روزه نمایشگاه راضی بودند. بر اساس این نتایج، برگزارکنندگان نمایشگاه از همان ساعات افتتاحیه و مدت دو روز در برگزاری دوره بهار بهمن ماه آینده و دوره بعدی پاییز در ماه آگوست استفاده خواهند کرد.

هم بازدیدکنندگان و هم غرفه داران اولین نسخه Plantarium/Groen-Direkt که در 24 و 25 آگوستوس برگزار شد، نسبت به نمایشگاه مثبت بودند. این امر از نتایج نظرسنجی آنلاینی که مدت کوتاهی پس از نمایشگاه برای بازدیدکنندگان و غرفه داران ارسال شد، مشهود است، که درس هایی را نیز برای برگزارکنندگان نمایشگاه به همراه داشت.

رتبه بندی بازدیدکنندگان
بازدیدکنندگان ترکیبی متعادل از بخش‌های مختلف بودند: شرکت‌های مشاوره، مهدکودک‌ها، تامین‌کنندگان، مراکز باغ/تجاری خرده‌فروشی و عمده‌فروشان. مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان دلیل اصلی بازدید از نمایشگاه و به دنبال آن الهام گرفتن و ایده های جدید ذکر شد.