باز کردن مزارع به روی بازدیدکنندگان فروش مستقیم مزارع نزدیک را افزایش می دهد و بالعکس

در phys.org بیشتر بخوانید



منبع کلودیا اشمیت، استادیار بازاریابی و سیستم‌های غذایی محلی/منطقه‌ای در کالج ایالت پن، می‌گوید: «گردشگری کشاورزی و فروش مستقیم منابع درآمد مکمل مهم و رو به رشد برای کشاورزان است که به برخی اجازه می‌دهد در تجارت خود بمانند، در حالی که در غیر این صورت قادر به ادامه کار نیستند. از علوم کشاورزی، که این تحقیق را رهبری کرد.

کشاورزان از بسیاری از استراتژی های بازاریابی برای تنوع بخشیدن به درآمد خود و ماندن در تجارت استفاده می کنند. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که دو تا از این استراتژی‌ها، گردشگری کشاورزی و فروش مستقیم مزرعه، زمانی که در یک جامعه اتفاق می‌افتند، مکمل یکدیگر هستند. این یافته‌ها می‌تواند به کشاورزان و سازمان‌های محلی که از آنها حمایت می‌کنند کمک کند تا به‌طور استراتژیک برای انعطاف‌پذیری و رشد مزرعه برنامه‌ریزی کنند.

“مطالعه ما نشان داد که فعالیت‌های گردشگری کشاورزی بیشتر با فروش مستقیم بیشتر در همان شهرستان همراه است و بالعکس. یعنی وقتی این فعالیت‌ها در نزدیکی یکدیگر انجام می‌شوند، مکمل یکدیگر هستند، نه رقابتی.”

محققان با استفاده از چندین منبع داده، از جمله سرشماری کشاورزی ایالات متحده، تجزیه و تحلیلی را در سطح شهرستان ایالات متحده انجام دادند تا تعیین کنند که آیا این فعالیت‌ها همدیگر را کاهش می‌دهند یا تقویت می‌کنند، هم در داخل شهرستان‌ها و هم در سراسر مناطق. به طور خاص، آنها درآمد مزرعه حاصل از گردشگری کشاورزی و فروش مستقیم، میزان همبستگی آنها و چگونگی دسته بندی این فعالیت ها از نظر جغرافیایی را بررسی کردند.