بنیاد کمک در اقلیدس از گلخانه برای آموزش مهارت‌ها به معلولان رشدی استفاده می‌کند

هونکالا گفت: «ما با افراد کار می‌کنیم تا مشخص کنیم رویای آنها چیست و گام‌هایی که می‌توانیم برای کمک به آنها در رسیدن به آن رویا برداریم، برداریم. ما می‌خواهیم به مردم کمک کنیم تا با زندگی‌ای که خودشان می‌خواهند بسازند، سازگار شوند.»

اگرچه آنها یک برنامه درسی مشخص را دنبال می کنند، بنیاد Help می کوشد به عنوان یک مشاور شغلی برای هر دانش آموز عمل کند. آنها به آنها کمک می کنند تا تعیین کنند چه چیزی را می خواهند دنبال کنند و مراحل لازم برای رسیدن به هدف شخصی خود را شناسایی کنند.

بنیاد Help یک گلخانه هیدروپونیک در اقلیدس دارد که از آن برای آموزش مهارت های ارزشمند به افراد دارای ناتوانی های رشدی برای نیروی کار استفاده می کند. این گلخانه، واقع در 22701 Shore Center Drive، 4000 فوت مربع است و دارای یک کلاس درس متصل است که دانش آموزان یاد می گیرند چگونه با گیاهان مختلف رفتار کنند.

مقاله کامل را در www.news-herald.com بخوانید.



منبع

تامی هونکالا، مدیر عامل Help Foundation، گفت که آنها از برنامه‌نویسی و کلاس‌های مبتنی بر برنامه درسی برای کمک به افراد دارای ناتوانی‌های رشدی استفاده می‌کنند تا یاد بگیرند که چگونه در یک محیط حرفه‌ای تعامل داشته باشند.

ما فقط به مردم یاد نمی دهیم که چگونه در گلخانه کار کنند. هونکالا گفت: ما به آنها مهارت های ارزشمندی را برای هر فرصت شغلی که ممکن است داشته باشند، آموزش می دهیم، مانند اینکه چگونه با همکاران خود کنار بیایید، چگونه با خدمات مشتری کار کنید. ما می خواهیم این افراد را برای هر چیزی که در زندگی پیش می آید آماده کنیم. ما نمی خواهیم ناتوانی های آنها آنها را کنترل کند. وقتی آنها اینجا را ترک می کنند، امیدواریم برای هر چیزی که سر راهشان قرار می گیرد به خوبی مجهز شوند.»

هونکالا گفت که آنها می خواهند به تقویت استعدادهای دانش آموزان و تقویت مهارت آنها کمک کنند.