بهبود قابلیت پیش بینی با فناوری

برای اطلاعات بیشتر:
جیمی آرکین، رئیس کسب و کار جدید
آزمایشگاه لیما
ایمیل: [email protected]
www.lima.ag



منبع

پهپادی که تولید گل رز را پیش بینی می کند؟ بله، با استفاده از پهپادها و یادگیری ماشینی، استارت‌آپ کنیایی Lima Labs حدس و گمان را از کشاورزی دور می‌کند. جاسپر سیمپکین، که این شرکت را در کنیا در سال 2021 تأسیس کرد، می‌گوید: «ما قابلیت پیش‌بینی را با فناوری بهبود می‌بخشیم تا تولیدکنندگان بتوانند تصمیم‌های سودآورتری بگیرند. ما هیچ‌کس را ندیده‌ایم که به اندازه لیما اطلاعات محصول را جمع‌آوری کند تا تولید را پیش‌بینی کند. انجام دادن.”

چگونه کار می کند
در IFTEX 2023، آنها برای اولین بار سیستم پیش بینی و مدیریت تولید خود را ارائه کردند، اما چگونه کار می کند؟ نظارت بر محصول چگونه است؟ “با یک پهپاد، بهره‌وری محصول را در هر مزرعه بررسی می‌کنیم. تراکم محصول، مراحل رشد و تنش گیاه را اندازه‌گیری می‌کند و آب و هوا را برای تعیین تولید آینده 30 روز آینده بررسی می‌کند. الگوریتم‌های مورد استفاده خودآموز هستند، به این معنی که شما مزرعه با گذشت زمان قابل پیش‌بینی‌تر می‌شود. پیش‌بینی 30 روزه اطمینان 95 درصدی را در تولید آتی ثابت کرده است. در پلتفرم لیما، تولید مزرعه می‌تواند با تیم‌های فروش و حمل‌ونقل مرتبط باشد که مزارع را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه در مورد برداشت، فروش و تدارکات بگیرند. “


تیم آزمایشگاه لیما در IFTEX 2023.

برنامه
او ادامه می دهد که برنامه کاربرپسند لیما جمع آوری داده ها را ساده می کند. “فقط با چند ورودی، می توانید درک کنید که محصولات شما چگونه عمل می کنند و چه چیزی در راه است. با پیش بینی های مطمئن، یک پرورش دهنده کنترل کامل دارد و می تواند تصمیماتی بگیرد که به نفع خود و شرکای آنها باشد.”

مزایای
بنابراین، راه‌حل آزمایشگاه لیما داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند، داده‌ها را تجسم می‌کند و کشاورزان را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه مبتنی بر داده‌ها را بگیرند. اما مزایای غیرمستقیم بیشتری وجود دارد که صنعت را مبتنی بر داده ها می کند. Simpkin: “این نه تنها باعث کاهش تعداد مکرر محصولات دستی یا تخمین های برگشتی در مزرعه نمی شود، بلکه در صورت انجام اقدامات زودتر از موعد به کاهش ضایعات نیز کمک می کند. به عنوان مثال، دانستن اینکه یک مزرعه تولید بیش از حد آینده دارد به این معنی است که تیم فروش مزرعه می تواند بهتر باشد. محصولات خود را قیمت گذاری کنند و به شریک تدارکات خود اطلاع دهند تا هزینه های حمل و نقل را بهینه کند. همه برنده هستند.”