تغییرات مدیریتی در Kuehne+Nagel

دکتر Joerg Wolle، رئیس هیئت مدیره Kuehne+Nagel International AG می‌گوید: «ما بسیار خرسندیم که می‌توانیم سارا کرینبول، یک رهبر واجد شرایط برجسته با شخصیتی برنده را به هیئت مدیره Kuehne+Nagel منصوب کنیم. مایلیم از این فرصت استفاده کنیم و از لوتار هارینگ به خاطر تعهد و مشارکت برجسته چندین ساله اش تشکر کنیم.”

به عنوان بخشی از یک طرح جانشینی آینده‌نگر، Kuehne+Nagel موفق شد سارا کرینبول (متولد 1970، تابعیت سوئیس و فرانسه) را به عنوان یک رهبر بسیار واجد شرایط استخدام کند. از 1 آوریل 2023، او عضو هیئت مدیره Kuehne+Nagel خواهد شد و مسئولیت مدیریت منابع انسانی جهانی و همچنین پایداری را بر عهده خواهد داشت، منطقه ای که برای شرکت دارای اهمیت استراتژیک است.

سارا کرینبول در تاریخ 1 آوریل 2023 به عضویت هیئت مدیره Kuehne+Nagel International AG و مدیر ارشد منابع انسانی (CHRO) خواهد رفت و جانشین لوتار هارینگ می شود که در ژوئن 2023 بازنشسته می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
Kuehne + Nagel
home.kuehne-nagel.com

لوتار هرینگ، عضو هیئت مدیره و CHRO در Kuehne+Nagel International AG، به کار طولانی خود در گروه پایان خواهد داد و به درخواست او پس از رسیدن به سن 63 سالگی در 30 ژوئن 2023 بازنشسته خواهد شد.

سارا کرینبول دارای سالها تجربه مدیریت در سطوح اجرایی در صنایع مختلف است. از سال 2018 به عنوان عضوی از مدیریت کل در Migros، بزرگترین کارفرمای خصوصی سوئیس با حدود 100000 کارمند.

لوتار هرینگ
سارا کرینبول



منبع