دریچه کولر دریچه کولر آلومینیومی دریچه کولر چوبی دریچه کولر پلاستیکی دریچه کولر فلزی

یعنی تمام بخش‌های آن شامل فریم، تیغه‌های هوا و پره‌های دمپر از ورق روغنی ساخته می‌شود. هرچه ضخامت ورق استفاده شده برای ساخت آن بیشتر باشد امکان لرزش و صدای پره‌های آن به حداقل می‌رسد. این دریچه کولر سقفی،می‌تواند هوای عبوری از خود را به‌یک مسیر هدایت کند.از این دریچه کولر صرفا در زمانی استفاده می‌شود که‌یک فضای بخصوص نیاز به هوارسانی داشته باشد. از دریچه کولر سقفی یکطرفه نیز در سیستم های مختلف تهویه مطبوع با کاربردهای دمندگی و دریچه کولری مکندگی استفاده می‌شود.

دریچه کولر دریچه کولر آلومینیومی دریچه کولر چوبی دریچه کولر پلاستیکی دریچه کولر فلزی انجام این کار در سال های اخیر موجب به روز شدن محصولات تهویه شده است. کانال سازی تهران دما بنا به درخواست مشتریان و نیاز آنها دریچه کولر جدید تولید می کند. محصولات چوبی درپوش دار از کالاهای به روز این کارگاه می باشند.

دو نکته بسیار مهم!

همچنین شرکت تهران دما خدمات پس از فروش دریچه کولر را به مشتریان خود ارائه می نماید. دریچه کولر به شکل سقفی و دیواری موجود است؛ با این تفاوت که نوع سقفی، هوا را از سمت سقف به مکان مورد نظر پخش می کند. نکته ای دیگر در مورد کالای مورد نظر این است که می توانید دریچه های کولر را در فصل های زمستان ببندید.

خرید اینترنتی دریچه کولر

در ساخت دریچه های آهنی از هر طرف به میزان نیم سانتی متر هوا رها می شود که این مورد مشکل ساز نخواهد بود. این مورد نه تنها در گیلان بلکه در تمام استان های دیگر نیز دارای اهمیت است و لازم است تا به آن توجه شود. پس از بستن قرارداد های اولیه لازم است تا شرایط فسخ و سود و زیان مربوطه را نیز بیان دارید. در شرایط فسخ برای هر کدام از طرفین لازم است تا شرایطی در نظر گرفته شود تا افراد بتوانند با استناد به آن قرارداد خود را فسخ نمود و زیان را دریافت نمایند.

  • تفاوت این مدل از دریچه ها با دریچه های کولر چهارگوش سقفی کلاف پهن در پروفیل بکارگرفته شده ی فریم آن می باشد.
  • به همین دلیل می توان گفت ورق با ضخامت 1 بهترین و مناسبترین گزینه، هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت می باشد.
  • در این شرکتانواع دریچه کولردر طرح ها، رنگ ها و متریال های متنوع ساخته می شود.

در کنار وزن سبک و مقاومت بالا، به دلیل شکل‌پذیری راحت آن هنگام تولید، تنوع بی‌نظیری در رنگ، طرح و شکل این دریچه‌ها وجود دارد. از مهم‌ترین طرح‌های موجود در بازار می‌توان به طرح‌های مشبک، تایلی، خطی، چهارگوش، سقفی و سونایی اشاره کرد. دریچه‌های کولر پلاستیکی قابلیت شستشو دارند و در معرض زنگ‌زدگی و اکسید شدن قرار نمی‌گیرند. در صورت کثیفی دریچه، می‌توان آن را به راحتی شستشو داد و از ورود مواد آلوده به داخل دریچه جلوگیری کرد. در اطراف این محصول باید به اندازه 0.5 سانتی‌متر از اطراف فضا جهت بادخور موجود باشد. این کار سبب می‌شود تا قرارگیری دریچه در محل خود به راحتی صورت گیرد.

این نوع محصول به دلیل متریال آن، قیمت کم تری نسبت به سایر کالاها دارد. این مواد اولیه در بازار قیمت پایینتری در مقایسه با پروفیل آلومینیومی و ورق ام دی اف دارد. فروشگاه اینترنتی تهران دما به موجب افزایش سرعت خرید این محصول اقدامات مهمی در این راستا انجام داده است. مشتریان برای خرید دریچه کولر ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس می گیرند، در مرحله ی بعدی کارشناسان این شرکت نحوه ی صحیح اندازه گیری دهانه ی کانال کولر را توضیح می دهند. نحوه ی پخش دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار بسیار خوب و زیاد است. این کالا با بخاطر شکل قرار گیری پره هایی که دارد، قابلیت این را دارد که هوا را به 4 جهت مختلف پرتاب کند.