“در دسترس بودن تعیین کننده موفقیت گل های خوراکی است”

ما با بازار و مشتریان فعلی خود رشد می کنیم. ما با قیمت های ثابت کار می کنیم و به تجارت روزانه وابسته نیستیم. این بدان معناست که می توانیم به مشتریان ثباتی را که می خواهند ارائه دهیم، زیرا آنها مجبور نیستند منتظر نوسانات قیمت باشند. ما پیت در پایان می‌گوید: به دنبال روابط بلندمدت باشید. با هم می‌توانید چیزی در بازار بسازید.

“در دسترس بودن، موفقیت گل های خوراکی را تعیین می کند. اگر مشتریان در مورد محصولی هیجان زده باشند اما دیگر نتوانند آن را سفارش دهند، به زودی علاقه خود را از دست می دهند. اکنون که می توانیم این گل ها را زیر نور در زمستان پرورش دهیم، همیشه می توانیم به مشتریان خود خدمت کنیم. و به دلیل اینکه آنها به طور فزاینده ای از گل های خوراکی استفاده می کنند. رنگ های بسیار خاص گل های خوراکی به طور قابل توجهی درخواست می شود و کاسه های مخلوط نیز بسیار محبوب هستند. ما همچنان مجموعه خود را گسترش می دهیم.”

پرورش دهنده پیش بینی می کند که بازار در سال های آینده گسترش بیشتری یابد. ما مرتباً درخواست‌هایی برای گل‌های خوراکی دریافت می‌کنیم که هنوز رشد نکرده‌ایم، و سپس شروع به بررسی احتمالات می‌کنیم. همه چیز را خودمان می‌کاریم و تعدادی از دانه‌های گل‌ها را برداشت می‌کنیم. این واقعاً پیشگام و یک فرآیند فشرده است، اما بسیار سرگرم کننده است. برای جلوگیری از بیماری، محصول را خیلی سریع تغییر دهید.”

گل همیشه بهار آفریقایی، فوشیا، اسنپدراگون و گلبرگ های رز تنها تعدادی از طیف گل های خوراکی Van Vugt Kruiden هستند که اکنون از بیش از 20 محصول تشکیل شده است. پیت ون وگت شروع می کند: «با این حال، شلوارک ها همچنان پرفروش ترین ها هستند. این گیاه‌کار هلندی چهار سال پیش به محل جدید خود نقل مکان کرد و یک هکتار از گلخانه خود را به پرورش گل‌های خوراکی اختصاص داد. پیت در سال 2020 زمانی که دستور پخت نور بهینه را پس از سال ها آزمایش فرموله کرد، شروع به استفاده از چراغ های رشد کرد. بنابراین، آنها می توانند گل های خوراکی هلندی را در تمام طول سال ارائه دهند.

با این حال، این بدان معنا نیست که فروش گل های خوراکی تنها در سال های گذشته افزایش یافته است. هنگامی که صنعت پذیرایی هلند به طور موقت در طول همه‌گیری تعطیل شد، Van Vugt با این گل‌های خوراکی باقی ماند. “اما از زمانی که همه چیز تابستان گذشته بازگشایی شد، فروش ما افزایش یافت. برای ما، این یک افزودنی عالی به مجموعه گیاهان تازه ای است که سال ها حمل می کردیم. گل های خوراکی را در سینی های سوراخ دار بسته بندی می کنیم تا طراوت را تضمین کنیم، زیرا اگر بسته بندی نکنید. آنها در عرض 30 دقیقه پژمرده می شوند. پس از بسته بندی، ده روز دوام می آورند.”

برای اطلاعات بیشتر:
پیت ون وگت
ون وگت کرویدن
16 هوگزندوگ
2988 DA, Ridderkerk, NL
تلفن: +31 (0) 180 625 660
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.vanvugtkruiden.nl



منبع

“صنعت پذیرایی همچنان بزرگترین خریدار گل های خوراکی است، اما در کریسمس و عید پاک، ما تبلیغات سوپرمارکت های بیشتری را نیز انجام می دهیم. به این ترتیب، افراد بیشتری با محصول آشنا می شوند.” اوج فروش هنوز در کریسمس است. پیت توضیح می دهد: “بعد مردم به دنبال چیزی واقعا خاص در بشقاب های خود می گردند. اما فروش عید پاک نیز خوب بود؛ در تابستان از گل های خوراکی در سالاد استفاده می شود. بنابراین فروش در واقع مستمر است.”