دیوید ون مکلن دوباره به عنوان مدیر مالی شرکت رویال فلورهلند منصوب شد

هیئت نظارت سلطنتی FloraHolland و مدیر مالی دیوید ون مکلن با یک دوره چهار ساله دوم موافقت کردند. انتصاب اعضای هیئت مدیره Royal FloraHolland همیشه حداکثر برای مدت چهار سال با امکان تمدید است. هیئت مدیره Royal FloraHolland متشکل از مدیر عامل و مدیر مالی است.

جک گوسنز، رئیس هیئت نظارت، توضیح می دهد: “SB خوشحال است که دیوید با تمدید قرارداد موافقت کرده است. بحران انرژی فعلی ابهامات زیادی را به همراه دارد. به خصوص در حال حاضر، تداوم در رهبری سلطنتی FloraHolland بسیار مطلوب است. در این دوران پرتلاطم. ، ترکیب اجرای استراتژی با سیاست های مالی صحیح مسئولیت بزرگی را به همراه دارد. دیوید در اولین دوره خود نشان داد که با توجه به اهمیت صنعت، با او دست خوبی دارد. SB مشتاقانه منتظر یک همکاری عالی در سال های آینده است و برای دیوید آرزوی موفقیت می کند. “

پایه محکم
دیوید ون مکلن از اعتمادی که به او می شود خشنود است: “بحران انرژی تأثیر قابل توجهی بر صنعت دارد. تولیدکنندگان به دلیل قیمت های انرژی که برای آنها بسیار بالا است، دستمالی می زنند یا استراحت می کنند. این واقعاً درست است. بی‌سابقه است و نه تنها بر تولیدکنندگان ما بلکه RFH را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. همه ما با نگاهی به آینده با انتخاب‌های اساسی روبرو هستیم. در انجام این کار، می‌توانیم بر پایه محکمی که در چند سال گذشته در داخل روی آن کار کرده‌ایم تکیه کنیم. این امکان را فراهم کرده است. ما به سرمایه گذاری ادامه می دهیم. ما در حرفه ای سازی داخلی و اجرای استراتژی گام های بزرگی برداشته ایم. زمینه های اصلی تمرکز شامل Floriday، One Auction و بهینه سازی دارایی ما است. یک عامل کلیدی همکاری خوب با شورای اعضا و SB است. من مفتخرم که به این تعاونی و صنعت فوق العاده و مهم برای هلند کمک کنید.”



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com