“رشد پربارتر و حتی ریشه ای”

به گفته پل، مدیر توسعه کسب و کار در PBR International، استفاده از محرک های ریشه زایی و رشد گیاه راه حل است. در طول سال ها، آنها با Dynaroot خود، یک پودر هورمون رشد که برای تحریک ریشه زایی سریع و پربار قلمه های گیاهی استفاده می شود، به موفقیت های زیادی دست یافته اند. آنها تقاضا را در حال رشد می بینند و به طور مداوم بازارها را گسترش می دهند.

در حال گسترش بازارها
PBR International که در سال 2004 تأسیس شد، به یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو در محرک های ریشه دهی و رشد گیاهان باغی تبدیل شده است. در حالی که محصولات خود را بهبود می بخشند و به دنبال راه های بهتر و نوآورانه تر برای عرضه بازار رو به رشد هستند، چندین مهد کودک برتر در هلند در حال حاضر از Dynaroot در تاسیسات آفریقایی خود استفاده می کنند. PBR International گسترش یافت و در حال حاضر به کشورهایی مانند نیوزلند، موریس، موزامبیک، جامائیکا، کنیا، اوگاندا، تانزانیا و غیره صادرات دارند.


یکی از بنیانگذاران PBR International Pieter Breugem

پودر هورمون ریشه زایی – 3 غلظت
پودرهای هورمون ریشه زایی دایناروت حاوی ایندول-بوتیریک اسید (IBA)، یک نسخه مصنوعی از هورمون های گیاهی طبیعی به نام اکسین است که معمولاً به طور طبیعی در نوک رشد گیاهان تولید می شود. هورمون ها در مقادیر بسیار کم مورد نیاز گیاهان هستند، بنابراین پودرهای Dynaroot حاوی غلظت کمی از اکسین های مصنوعی در یک پودر آماده استفاده هستند.


سمت چپ: محدوده محصول بین المللی PBR. سمت راست: روش کلونینگ با پودر DynaRoot

مسئول محیط زیست
PBR International فقط محصولات غیر سمی و سازگار با محیط زیست را می فروشد. او نتیجه می گیرد: «از آنجایی که صنعت باغبانی در حال رشد است، بیان این موضوع به طور فزاینده ای حیاتی می شود.

چگونه ترکیب ایده آل خود را بدست آورید؟
“ترکیب شرایط یک مرکز رشد در طول فصول با محصولاتی که در آنجا کشت می شود نیاز به تخصص دارد. آن حرفه ای PBR International است. کارشناسان فنی از مزارع بازدید می کنند تا شرایط را به طور دقیق ارزیابی کنند و ترکیب دقیقی را که بیشترین سود را برای پرورش دهنده خواهد داشت، تعیین کنند. با تنظیماتی که PBR ارائه می دهد، بازدهی به این ترتیب بهینه می شود. PBR محاسبات پیچیده را انجام می دهد و آنها را برای استفاده توسط هر پرورش دهنده یا پرورش دهنده در هر کجای جهان ساده می کند.


برای بزرگنمایی اینجا را کلیک کنید

چگونه کار می کند؟
بنابراین، چگونه کار می کند؟ پل: «بسته به نوع قلمه‌ای که باید ریشه‌دار شود، محصول صحیح (Dynaroot شماره 1، 2 یا 3) را انتخاب کنید (برای لیستی از گونه‌های گیاهی مناسب، به برچسب‌های محصول مربوطه مراجعه کنید). 10-20 میلی متر پایین قلمه را در آب تمیز و سپس در پودر دایناروت فرو کنید. تماس مستقیم با کامبیوم در سطح قلمه برای ایجاد ریشه زایی ضروری است. قلمه را به آرامی روی کناره ضربه بزنید تا پودر اضافی آن گرفته شود و قلمه را بدون مالیدن پودر بکارید.

اهمیت ریشه زایی خوب قلمه ها
پل اهمیت حفظ قلمه های خوب را با توضیح اینکه چگونه قلمه های با کیفیت پایین می تواند بر محصول، جریان نقدی و کارایی مهدکودک تأثیر بگذارد، توضیح می دهد. او می‌گوید: «ریشه‌زایی ناهموار قلمه‌ها می‌تواند گیاهان ضعیفی تولید کند که مدیریت آن‌ها دشوار است و ممکن است برای تولیدکنندگان مقدار قابل‌توجهی کار اضافی یا حتی از دست دادن محصول را به همراه داشته باشد. تاخیر در ریشه زایی یا عدم ریشه زایی می تواند چرخه رشد قلمه ها را طولانی کند و بر کارایی نهالستان تاثیر منفی بگذارد. محصولات ریشه زایی بی کیفیت یا خانگی بدون ماندگاری و حلالیت کم نتایج متفاوتی را به همراه خواهند داشت و تأثیر منفی بر کارایی مدیریت و نیروی کار خواهند داشت.

ریشه زایی سریع و پربار
فرمول پودر خشک پایدار دایناروت با خلوص فوق‌العاده ماده فعال (بیش از 98 درصد) و غیر خطرناک بودن برای انسان، حیوانات، حشرات و محیط زیست تایید شده است. علاوه بر این، در مقایسه با محصولات مشابه، دارای اثربخشی ریشه زایی عالی است.

برای اطلاعات بیشتر
PBR International
پل گریو
ایمیل: [email protected]
www.pbrtrading.com



منبع

از جمله، این محصول در طول آزمایشات مستقل توسط Agro Research International BV در هلند، نتایج بیشتری را در مقایسه با برترین محصول اروپایی نشان داد. همچنین، توسط دانشگاه پرتوریا آزمایش شد و با چندین محصول جایگزین مقایسه شد تا بهترین نتایج ریشه‌زایی را در هر یک از آن آزمایش‌ها ارائه دهد. همچنین، پرورش دهندگانی که از این محصول استفاده می کنند راضی هستند. مراجع زیر را ببینید:


برای بزرگنمایی اینجا را کلیک کنید.

“ریشه دهی برای رشد و ماندگاری گیاه بسیار مهم است. عدم یکنواخت، تاخیر، یا عدم ریشه زایی تاثیر منفی بر کارایی نهالستان خواهد داشت و ممکن است مقدار قابل توجهی نیروی کار اضافی یا حتی از دست دادن محصول را برای پرورش دهندگان به همراه داشته باشد. پس پیشگیری بهتر از درمان است.»

پل توضیح می دهد که انواع مختلف گیاهان یا پایه ممکن است به غلظت های متفاوتی از IBA نیاز داشته باشند. برای مثال، میوه‌های هسته‌دار معمولاً به غلظت‌های بالاتری نسبت به میوه‌های درختی نیاز دارند و قلمه‌های چوب نرم ممکن است به غلظت‌های کمتری نسبت به قلمه‌های چوب سخت نیاز داشته باشند. استفاده از غلظت خیلی زیاد ممکن است به قلمه آسیب برساند، در حالی که غلظت خیلی کم ممکن است منجر به ریشه زایی خوب نشود. بنابراین، PBR International Dynaroot را در سه غلظت ارائه می دهد.