روی رشد و تازگی تمرکز کنید

با ابتکار پرورش دهنده Celosia Evanthia و RoyalFloraHolland، حلقه های مختلفی از زنجیره Celosia سه شنبه گذشته، 31 ژانویه، در RFH در Naaldwijk در طول ملاقات و استقبال از Celosia 2023 ملاقات کردند.

برای اطلاعات بیشتر
اوانتیا
[email protected]
www.evanthia.nl



منبع Meet & Greet Celosia توسط Manon Poot (مدیر محصول Cut Flowers، Royal FloraHolland)، که بینشی از دنیای Celosia با یک مرور کلی بازار محصول ارائه کرد، آغاز شد. سپس لوئیس کستر (مدیر بازرگانی، Evanthia) در مورد توسعه مجموعه و بازاریابی صحبت کرد. از سال 2022، Evanthia به طور انحصاری توزیع جهانی را برای شرکت پرورشی Stadsland، که به‌خاطر تخصص‌ها و سری‌های متمایزی مانند Turbo و Unlimited شناخته می‌شود، انجام می‌دهد. فیونا کونینگ از Stadsland (پرورش دهنده، Stadsland) در مورد همکاری با Evanthia صحبت کرد و 6 تازه وارد برجسته را برجسته کرد. بخش رسمی صبح توسط Roy van der Voort (مدیر فروشگاه، OZ Hami) با ارائه نکات مورد علاقه از تجارت به پایان رسید.

روی رشد و تازگی تمرکز کنید
بازار فعلی Celosia توسط سریال برجسته Act and Reprise و تخصص های مختلف هدایت می شود. شانه خروس کلاسیک شاید شناخته شده ترین نوع سلوزیا باشد، اما سلوزیاهای کروی با ساختاری شبیه مغز، پرهای کرکی و گل های بادبزن بسیار بزرگ نیز وجود دارند. برنامه پرورش فعال، نوآوری هایی را با رنگ ها و ظاهر متمایز به ارمغان می آورد و اکنون حتی امکان تولید در تمام طول سال را نیز دارد. سلوزیا یک گروه محصول در حال حرکت و پر از پتانسیل رشد است. زمان آن است که عرضه و تقاضا را برای به روز رسانی کنار هم جمع کنیم و فرصت های جدید را با هم کشف کنیم.

دیوانه سلوزیا
یک پیشرفت قابل توجه جدید ارائه شده توسط لوئیس کستر، دیوانه در مورد سلوسیا بود. این کمپین تبلیغاتی شاد جدید که با همکاری StudioBlauw توسعه یافته است، Celosia را به‌عنوان مد روز، صریح، چشم‌گیر و کمی دیوانه معرفی می‌کند. هدف این است که طیف وسیع و خارق العاده Celosia را نشان دهد، تجارت را به پرورش دهندگانی که مشتاقانه این گونه ها را کشت می کنند، معرفی کند، و الهام بخش و اطلاعات اضافی در مورد این گروه محصول خاص ارائه دهد. این کمپین تبلیغاتی قبلاً در فصل گذشته راه اندازی نرمی داشت و اولین یقه های چلیک توسط چندین پرورش دهنده مورد استفاده قرار گرفت. بهار امسال، وب‌سایت Crazy about Celosia فعال خواهد شد و این کمپین فصل جدید را آغاز خواهد کرد. پرورش دهندگانی که مایل به پیوستن به Crazy about Celosia هستند، یا طرف های تجاری که مایل به همکاری هستند، می توانند با Evanthia تماس بگیرند.


فیونا کونینگ، ماریون پوت و لوئیس کستر