شعبه کانادایی Van der Ende در 17 جولای راه اندازی می شود

فروش، خدمات و سهام
براک هرمان می گوید: “همانطور که قبلا ذکر شد، ما در ابتدا با اصل 3-S فروش، خدمات و سهام شروع می کنیم. سایر رشته ها را در مرحله بعد اضافه خواهیم کرد. به این ترتیب، می توانیم روی مهمترین فعالیت ها تمرکز کنیم.” ، مدیر کل کانادا.

نوسازی
“طی چند ماه گذشته، ما با تیمی از همکاران مشغول بازسازی تاسیسات جدید خود در کینگزویل، انتاریو بودیم. ما از فضای داخلی مقر اصلی خود در Maasdijk به عنوان استاندارد استفاده کرده ایم، با هدف ایجاد وحدت و احساس ارتباط. لکس ون در انده می گوید.

افتتاح بزرگ
افتتاحیه بزرگ شعبه کینگزویل در حوالی کنفرانس گلخانه ای کانادا در پایان سپتامبر یا آغاز اکتبر 2023 انجام خواهد شد. تاریخ دقیق اواخر امسال اعلام خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر:
ون در انده گروپ

[email protected]



منبع

کریس ون استالدوینن، مدیر مالی گروه Van der Ende، می‌گوید: “ما همچنین تنظیمات اداری و مالی را تا آنجا که ممکن است تکرار کرده‌ایم. این امر کمک به یکدیگر را در پرس و جو، مدیریت موجودی و سایر فعالیت‌های عملیاتی بسیار آسان‌تر می‌کند.”

شعبه کانادایی Van der Ende در کینگزویل، انتاریو، از 17 ژوئیه 2023 به طور کامل فعال خواهد شد.

کانادا
کانادا برای گروه Van der Ende سرزمین ناآشنا نیست. محصولات تجاری و انحصاری آنها سال هاست که به این نقطه از جهان صادر می شود. با افزایش فشار بر پایداری و قوانین سختگیرانه، نیاز (نهفته) قابل توجهی به دانش و تخصص در زمینه آب و اقلیم احساس می شود. گروه Van der Ende با محصولات نوآورانه، دانش تخصصی و سالها تجربه خود کاملاً برای پاسخگویی به این تقاضا قرار دارد.