“علاقه زیاد به محصولات خارج از گروه های محصول شناخته شده”

Jörg Mehle، مدیر فروش Elsner pac® می‌گوید: «ما می‌توانیم پلارگونیوم انجام دهیم، شکی در مورد آن نیست، اما سوالات بیشتر و بیشتری در مورد گیاهان، گیاهان چند ساله و ساختاری وجود دارد. در طول اخیر IPM Essen، او بسیاری از آن سوالات را دریافت کرد. او می‌گوید: «با مزارع تولید جنوب در کنیا و پرتغال و یک تأسیسات جدید در Thiendorf نزدیک درسدن در آلمان، Elsner pac به خوبی برای آینده آماده است.

در IPM Essen، این یک بار دیگر آشکار شد و کسب و کار جدید می تواند خارج از گروه های محصول شناخته شده آغاز شود. در همین حال، Elsner pac همچنین به تولیدکنندگان در اروپای شرقی گیاهان جوانی را که به مقادیر زیادی در تحویل هفتگی برای صنایع غذایی نیاز دارند، عرضه می کند. کل تولید گیاهان دارویی در پرتغال دارای گواهینامه زیستی (Ecocert) است که عاملی ضروری برای اجرای این مدل تجاری است.

RiPlant GmbH
ریچارد پتری
ایمیل: [email protected]



منبع

مارتینا فیندورا، مالک آن می‌افزاید: «البته، ما هنوز به‌عنوان یک پرورش‌دهنده با گونه‌های پیشرو پلارگونیوم فعال هستیم، اما در مورد گل‌میخک‌ها و گل اطلسی نیز پیشرفت زیادی داشته‌ایم و می‌توانیم در بازار با انواع و مفاهیم مشابه برای آنها امتیاز کسب کنیم». “IPM یک فرصت عالی برای ما بود تا بتوانیم ارتباطات جدید برقرار کنیم و ارتباطات موجود را حفظ کنیم.”


یورگ مهله و مارتینا فیندورا در IPM Essen 2023

برای اطلاعات بیشتر:
Elsner pac®
Am Fiebig 14, 01561
تیندورف، آلمان
آنتونیا فیندورا
ایمیل: [email protected]
www.pac-elsner.com