عمر ماندگاری گل رز را 50 تا 100 درصد افزایش می دهد.

Chanel Daniel-Swartland، مدیر امور فنی در Tessara، شرکتی که یکی از پیشروان صنعت محصولات تولید کننده دی اکسید گوگرد است که برای نگهداری میوه ها و میوه ها استفاده می شود، می گوید: آزمایشات نشان می دهد که محصولات Florasys عمر مفید گل رز را 50 تا 100٪ افزایش می دهد. سبزیجات محصولات Florasys که قابل بازیافت و فاقد مواد شیمیایی مضر هستند، اکنون به صورت تجاری در شرق آفریقا در دسترس هستند و به زودی در آمریکای جنوبی نیز در دسترس خواهند بود.

به صورت تجاری در شرق آفریقا و به زودی در آمریکای جنوبی در دسترس است
تا به امروز، این محصولات با گروه منتخبی از تولیدکنندگان در کنیا در حال توسعه هستند. از آنجایی که ثبت نام محصول در مرحله نهایی شدن است، محصولات اکنون به صورت تجاری در شرق آفریقا در دسترس هستند و به زودی در آمریکای جنوبی در دسترس خواهند بود.

علاقه در حال افزایش است
تقاضا از زمان معرفی چگونه توسعه یافت؟ دانیل سوارتلند: «در ابتدا، تقاضا کند بود. با این حال، با حرکت صنعت گل به سمت راه حل های سازگار با محیط زیست و پایدارتر، علاقه به Florasys افزایش یافته است. Tessara انتخاب کرده است تا با تولیدکنندگانی که این دیدگاه را دارند که رهبران صنعت باشند، شریک شود، زیرا ما استفاده از Florasys را برای پرورش دهندگانی که پتانسیل چنین محصولی را می بینند، گسترش می دهیم. سازگار با محیط زیست است، کار کردن با آن آسان است و بهترین روش برای گل ها است، زیرا محصول با زمان کمتری برای نگهداری سریعتر وارد زنجیره سرد می شود.

زمان های هیجان انگیزی در پیش است
وقتی به سال های آینده نگاه می کنیم، دانیل سوارتلند آینده روشنی را برای محصولات Florasys پیش بینی می کند. “زمان های هیجان انگیزی برای Tessara و مجموعه محصولات Florasys در پیش است. این محصولات در زمانی وارد بازار می شوند که قوانین و مقررات در سطح جهانی در حال تغییر هستند و ملاحظات زیست محیطی مانند بازیافت و کاهش ردپای کربن باید مورد توجه قرار گیرد. محصولات Florasys با این روایت مطابقت دارند زیرا قابل بازیافت و عاری از مواد شیمیایی مضر هستند. و مشتاق رشد هستند. تسارا متعهد به تعامل با مشتریان خود برای رفع نیازهای صنعت است. با در نظر گرفتن این موضوع، طیف محصولات Florasys به طور مستمر رشد خواهد کرد تا چنین درخواست هایی از صنعت را در بر بگیرد. “


Chanel Daniel-Swartland و James Cocker در IFTF در Vijfhuizen در نوامبر 2023.

افزایش ماندگاری گل رز 50 تا 100 درصد
دانیل-سوارتلند توضیح می دهد که بیش از 50 کارآزمایی فقط در شرق آفریقا (کنیا) انجام شده است و آزمایشات اضافی در آفریقای جنوبی و اکوادور در حال انجام است. آزمایش‌ها نشان می‌دهد که محصولات فلوراسیس بین 50 تا 100 درصد بر روی گونه‌های مختلف رز برای افزایش ماندگاری گل رز مؤثر است. آمار دقیق و لیست تنوع تایید شده در صورت درخواست از نمایندگان تسارا در دسترس است.

راه حل حمل و نقل دریایی برای گل رز؟
“محصولات فلوراسیس در ابتدا برای استفاده در شرایط حمل و نقل هوایی ایجاد شد. در چند سال گذشته اتفاقات زیادی افتاده است و نیاز به حمل و نقل دریایی موضوع داغی است. جالب اینجاست که محصولات تسارا در سایر کالاهای (میوه) همگی برای حمل و نقل دریایی سازگار هستند. بنابراین در حالی که راه حل فعلی حمل و نقل دریایی برای گل رز وجود ندارد، دانشمندان تحقیق و توسعه در حال کار بر روی راه حلی برای آینده هستند.

فلوراسیس جعبه نوار و بسته بندی
فلوراسیس برای اولین بار در سال 2020 به عنوان نوار جعبه صادراتی فلوراسیس به بازار معرفی شد که برای نگهداری گل رز در حین صادرات استفاده می شود. در ژانویه 2023، Tessara (Pty) Ltd. دومین محصول را تحت نام تجاری Florasys به نام Florasys Wrap منتشر کرد. بنابراین، چگونه کار می کند؟ محصولات فلوراسیس توسط تیمی از محققان برای حفظ گل رز بریده شده به صورت علمی فرموله شدند. فرمول منحصر به فرد آن گاز دی اکسید گوگرد را در شرایط بهینه در طول حمل و نقل و ذخیره سازی آزاد می کند. نوار جعبه صادراتی فلوراسیس پس از بسته‌بندی گل‌ها در گوشه‌های جعبه قرار می‌گیرد و فلوراسیس روپ یک درج است که قبل از دسته‌بندی در داخل SFK قرار می‌گیرد. هر دو محصول گاز SO2 را در شرایط رطوبت بالا آزاد می کنند. SO2 روی سطح گل رز برای استریل کردن و جلوگیری از آلودگی و عفونت ناخواسته عمل می کند. این کار بهترین نتایج ممکن را تضمین خواهد کرد. علاوه بر این، استفاده از محصولات آسان و ایمن است. و محصولات Florasys حاوی هیچ گونه قارچ کش مصنوعی نیستند اما می توانند مزایای مشابهی را ارائه دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
تسارا
شانل دانیل سوارتلند
ایمیل: [email protected]

جیمز کاکر
ایمیل: [email protected]
www.tessara.co.za



منبع