غرفه هلند در گیاهان و گل های تزئینی مکزیک 2023

به غیر از فضای غرفه‌ای با غرفه‌های شرکت‌ها، این رویداد شامل سمینارهای آموزنده، کارگاه‌ها و نمایش‌هایی است که توسط کارشناسان صنعت انجام می‌شود. شرکت کنندگان می توانند افق های خود را با یادگیری در مورد آخرین تکنیک های کشت، شیوه های پایدار و طرح های نوآورانه گسترش دهند.

منبع: www.agroberichtenbuitenland.nl



منبع

وجه مشترک در میان غرفه داران و بازدیدکنندگان، اشتیاق آنها به گیاهان و گل ها است که به گسترش دانش، کشف انواع جدید، و کشف تکنیک های پیشرفته برای ارتقای کسب و کار و پروژه های شخصی خود اختصاص داده شده است.

از 12 تا 14 سپتامبر، دوره بعدی نمایشگاه گیاهان و گل های زینتی (OPF) مکزیک در مکزیکو سیتی برگزار می شود. این نمایشگاه توسط نمایشگاه تجاری IPM Essen طراحی شده است و گفته می شود که مهمترین رویداد مکزیک برای بخش تزئینی است. در رویداد امسال، خانه هلند مکزیک در حال سازماندهی یک پاویون هلند است.

به شرکت های هلندی علاقه مند به شرکت توصیه می شود با خانم فلورنسیا کانتو در هلند هاوس مکزیک ([email protected]) تماس بگیرند.

در سال های گذشته، نمایشگاه تجاری OPF طیف متنوعی از شرکت کنندگان از جمله کارشناسان صنعت، پرورش دهندگان، معماران منظر، معماران، مدیران پارک و باغ، باغداران، خرده فروشان، گل آراکنندگان، دکوراتورها و گلفروشان را به خود جذب کرده است.

رویداد امسال همچنین دارای پاویون هلندی خواهد بود که توسط هلند هاوس مکزیک سازماندهی شده است. این غرفه میراث غنی گل و فناوری های پیشرفته هلند را به نمایش می گذارد.