فروش اقساطی خودرو تهران خودرو | car

فروش اقساطی خودرو تهران خودرو | car

بلکه تصمیم داریم آگاهتان کنیم تا بدانید در شرایط اقتصادی فعلی کشور ما کدام طرح‌ها برای ماشین‌دار شدن به‌سودتان https://car.ir/news/27802-get-a-car-by-leasing است. پژو پارس، پژو 405 SLX، پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5، پژو 206 صندوقدار، پژو 207، سمند، دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو، رانا و تارا. یک کراس‌اوور جمع‌وجور مانند جک S3 با طراحی مدرن و اسپرت، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب و قیمت رقابتی، به‌عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای خانواده‌های جوان و افراد مجرد… یک خودروی جدید معمولا از پیشرفته­ ترین فناوری­ ها در ایمنی، راحتی و عملکرد برخوردار است. از همین رو قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص داده و ارزش بیشتری دارد.

  • چند سال اخیر که قیمت خودرو سیر صعودی پیدا کرده است، قیمت محصولات از درب کارخانه افزایش یافته و باعث گردیده دست خیلی از افراد برای خرید نقد خودرو کوتاه شود.
  • بنابراین ایران خودرو مجبور است این افزایش هزینه را به قیمت محصولات خود اضافه کند تا سودآوری خود را حفظ کند.
  • با توجه به تغییرات و محدودیت هایی که در طرح های فروش اقساطی کشنده ها و کامیون ها جهت اطلاع از جدید ترین شرایط فروش کشنده و کامیون ، لطفا با کارشناسان تهران خودرو تماس بگیرید.
  • این شرکت تلاش کرد تا با همکاری با شرکت‌های خودروسازی بزرگ جهان، خودروهای متنوع و با کیفیت را برای بازار داخلی تولید کند.
  • معمولا در این اعلان ها، شرایط فروش ام وی ام و فروش شرایطی مدیران خودرو برای خریداران در قالب بروشور هایی توضیح داده می شود.

یکی از اصلی‌ترین عوامل، عدم تطابق نرخ ارز بازار و نرخ ارز رسمی است. در شرایطی که نرخ ارز بازار به نرخ ارز رسمی نمی‌رسد، هزینه تولید محصولات افزایش می‌یابد. بنابراین ایران خودرو مجبور است این افزایش هزینه را به قیمت محصولات خود اضافه کند تا سودآوری خود را حفظ کند. عوامل دیگری همچون افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات خودرو، افزایش هزینه نیروی کار و هزینه‌های حمل و نقل نیز می‌توانند به این تفاوت قیمت در بازار و کارخانه دامن بزنند. فروش اقساطی محصولات ایران خودرو بر اساس قیمت روز این خودروها که در کشور معامله می‌شود انجام خواهد شد و این اطمینان را به شما می‌دهیم که واقعی‌ترین قیمت این تولیدات را در سایا خودرو خواهید دید. اینجا خبری از نرخ سود بالا و قیمت‌های کذایی نیست، یعنی اعتبار و سابقه مجموعه اجازه چنین رویکردی را به مدیران و کارشناسان این مرکز نخواهد داد.

دنا پلاس ساده

فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویه‌شده و به‌روز خودرو را به همراه داشته باشد. چک صیادی بنفش با هولوگرام بنفش رنگ شناخته می‌شود و نسبت‌ به باقی چک‌ها از اعتبار و امنیت بیشتری برخوردار است. همچنین گرفتن استعلام از چک‌های بنفش این امکان رو به دارندگان چک می‌دهد که سابقه صادرکننده چک رو بررسی کنند و سپس درباره پذیرش یا رد چک تصمیم بگیرند. با توجه به قوانین موجود، در حال حاضر فقط چک‌های صیادی بنفش قابل قبول هستند و امکان ارائه سفته و یا چک‌هایی غیر از صیادی مقدور نمی‌باشد.

فروش اقساطی سورن پلاس

طبیعی است که یک کارمند با حقوق ۱۰ میلیون تومانی توان بازپرداخت اقساط ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومانی را نداشته باشد. حتی اگر مجبور شود زیر بار چنین طرحی برود، قطعا معیشت عادی او دچار مشکل خواهد شد و اعضای خانواده او متحمل فشار اقتصادی می‌شوند. ایراد دیگری که به طرح‌های پیش فروش ایران خودرو وارد است اینکه شما نمی‌دانید شرایط اقتصادی کشور به کدام سمت خواهد رفت و در هنگام تحویل خودرو، دقیقا باید چه مبلغی بابت دریافت ماشین خود بپردازید. همان‌طور که می‌دانید در طرح‌های پیش فروش، مبلغ نهایی خودرو متناسب با قیمت روز تعیین خواهد شد و این معامله از هر جهت دارای ضریب خطر بالایی به‌ویژه برای اقشار متوسط خواهد بود. شرایط فروش اقساطی، تعداد اقساط، مهلت زمان بازپرداخت اقساط و … بسته به شرکت، متفاوت است. از طرفی هر یک از این برندها خودروهای مخصوص خود را عرضه می­کنند بنابراین پیش از خرید باید تعیین کنید که قصد خرید کدام مدل خودرو را دارید.

آیا خرید ماشین قسطی با توجه به شرایطی که در حال حاضر بر اقتصاد کشور ما حکمفرماست، منطقی است؟

قبل از تصمیم‌گیری نهایی، توصیه می‌شود با مشاوران فروش مراکز مختلف تماس بگیرید و در مورد همه جزئیات مربوط به طرح‌های خرید خودرو مشورت کنید. یکی از بهترین طرح‌هایی که می‌توانید در آن شرکت کنید، طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در سایاخودرو است. اگرچه شرکت ایران خودرو هنوز فکری به حال راحتی مشتریان خود و راه‌اندازی سیستم اقساطی برای خرید اتومبیل‌ها ارائه نداده است، اما فروشندگان معتبری وجود دارند که این خلا را پر کرده‌اند. برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، معمولاً نیاز به پرداخت اولیه  و سپس پرداخت ماهیانه به صورت اقساط است. تعداد اقساط و مبلغ هر قسط به توافق طرفین بستگی دارد و با توجه به نوع خودرو، شرایط مالی مشتری و توافق پرداخت تعیین می‌شود. از طریق این سیستم اقساطی، خریداران می‌توانند بدون نیاز به پرداخت کامل قیمت خودرو، از لیست محصولات ایران خودرو، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنند و بسته به نوع قرارداد بین طرفین، مالکیت خودرو پس از پرداخت کامل مبلغ قرارداد به خریدار منتقل خواهد شد.