قزاقستان: علاقه بین المللی برای Flora.Garden.Village

در این رویداد 3 روزه که دیروز آغاز به کار کرد، بیش از 100 غرفه‌دار از 10 کشور بلاروس، هلند، ایتالیا، قزاقستان، کلمبیا، لتونی، کنیا، روسیه، اسرائیل و اکوادور شرکت دارند.

باب پرسون که به همراه همکارش مارچل دی هان برای دلیفلور در آستانه است، گفت: “ما 500 ساقه از بالتیکای زیبای سفید را آوردیم.” باب گفت: “بازدیدکنندگان بسیار مشتاقانه پاسخ می دهند و با خوشحالی آستین طلایی ویژه با بالتیکا را می پذیرند. این گونه برتر دلیفلور برای بسیاری از بازدیدکنندگان از این منطقه به خوبی شناخته شده است و یکی از گونه های گل داوودی است که مورد استقبال قرار می گیرد.” مارچل می افزاید: “خوب است که در این منطقه حضور داشته باشیم و مجموعه گسترده دلیفلور را به نمایش بگذاریم و تماس شخصی داشته باشیم. توسعه اقتصادی قزاقستان مثبت است و قدرت خرید نیز در حال رشد است، بنابراین کشور جالبی برای تبلیغ محصول ما است.” “


اد د گروت در حال صحبت با بازدیدکنندگان


Ed de Groot از 247Flowers.online. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد این پلتفرم و چگونگی رشد آن در چند سال گذشته، اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر
فلور.باغ.روستا
https://fgv-expo.kz/en



منبع

علاوه بر بالتیکا، گونه های جدید دلیفلور نیز در قزاقستان به نمایش گذاشته خواهد شد تا گلفروشان را الهام بخشد. به عنوان مثال، سانتینی های جدید مانند Baykal و Baykal Lunar و همچنین لاک پشت سبز روشن و Babette به رنگ ماهی قزل آلا به نمایش در خواهند آمد. جدیدترین ماه عسل داوودی کرکی که این هفته توسط Vannova J&A Flowers معرفی شده است نیز در آستانه است. همچنین در غرفه، اسپری مخصوص صورتی تیره داوودی کوتور و شکل غیرمعمول Etrusko از آرکادیا، و همچنین اسپری موفق داودی Babe و Abbey از Zentoo و Deligreen از Linflowers هستند.

همچنین از هلند، شرکت پرورش Deliflor Chrysanten است که سال‌هاست در این نمایشگاه حضور دارند. امسال، آنها بالتیکا را با آستین‌های طلایی ویژه به بازدیدکنندگان نمایشگاه اهدا کردند.

اد د گروت از 247Flowers.online که در نمایشگاه حضور دارد به ما می گوید که نمایشگاه Flora.Garden.Village فردا شنبه 22 آوریل به پایان می رسد و بازدیدکنندگان بین المللی زیادی را به خود جذب می کند. آخرین نسخه این نمایش در سال 2017 برگزار شد و امسال دهمین دوره آن است.

برای دیدن تصاویر بیشتر از این نمایش در مقاله ای که در روز اول نمایش منتشر کردیم، اینجا کلیک کنید.