قوانین آب به چالش هایی برای کشاورزان کالیفرنیا می افزاید

منبع: ivpressonline.com



منبع بیشتر و بیشتر کشاورزان کالیفرنیا با اجرای طرح‌هایی که شامل محدودیت‌های پمپاژ و هزینه‌های جدید برای متعادل کردن منابع بلندمدت آب زیرزمینی، طبق نیاز ایالت، سازمان‌های محلی، مقررات آب‌های زیرزمینی را افزایش می‌دهند، احساس می‌کنند. مقررات و هزینه‌های سازمان‌های محلی به‌عنوان بخشی از قانون مدیریت پایدار آب‌های زیرزمینی یا SGMA، امسال مستقیم‌تر بر کشاورزان از جمله کشاورزان شهرستان مادرا تأثیر می‌گذارد.

جی ماهیل، کشاورز کانتی مادرا، گفت که هزینه‌های آژانس پایداری آب‌های زیرزمینی که بخشی از صورت‌حساب مالیات بر دارایی شهرستان او هستند، «در زمانی می‌آیند که کشاورزان بازدهی کم‌تری از قیمت‌های کالا دریافت می‌کنند و هزینه‌های ورودی مزرعه دو برابر شده است».

ماهیل که محصولات آجیلی، انگور شرابی و مرکبات می‌کارد، گفت: «مردم قبلاً به دلیل ناتوانی در کشاورزی زمین خود متحمل خسارات قابل توجهی شده‌اند. تولیدکنندگان از نظر مالی توانمند نیستند و ما باید این چک‌ها را برای چیزی که هنوز سررسید نشده است بنویسیم.»

زیرحوضه در شهرستان مادرا، از جمله زیرحوضه مادرا، زیرحوضه دلتا-مندوتا، و زیرحوضه چاوچیلا، دارای اضافه برداشت بحرانی هستند. برای تامین مالی کار آب های زیرزمینی، رای دهندگان در ماه ژوئن هزینه ها را تحت یک فرآیند تعیین نرخ مندرج در پیشنهاد 218 تصویب کردند.