مارگین پر ساختمان های ستاد را تکمیل می کند


پیش از این هرگز بسیاری از مردم ساختمان جدید Marginpar در Sierteelstraat در Aalsmeer-Oost را در همان زمان ندیده بودند. دلیل؟ جمعه گذشته تحویل رسمی دفتر مرکزی جدید بود. Royal FloraHolland کلید را به مدیر عامل شرکت راب کونینگ ارائه کرد و در همان زمان، خیابان محصول جدید به طور جشن افتتاح شد.

مارگین پر اولین ساکن منطقه توسعه جدید، ‘Aalsmeer-Oost’ است. با ساخت یک خیابان محصول داخلی، بازار اکنون در نوک انگشتان آن است. با استفاده از خیابان محصول، این شرکت می تواند از مزایای لجستیکی Royal FloraHolland آسان تر استفاده کند.

ماشه تفنگ
از پلان تا محل، چقدر سریع می تواند پیش برود؟ دیوید ون مکلن، مدیر مالی رویال فلورهلند، می‌گوید: «دو سال پیش، مارگین‌پار به ما گزارش داد که مایلند به این مکان نقل مکان کنند. “این محرک توسعه Aalsmeer-East بود.”

یک گام بزرگ رو به جلو
به عنوان یک تولید کننده و واردکننده، ما چندین دهه است که گل های تابستانی را از مزارع Marginpar در کنیا، اتیوپی و مزارع شریک در زیمبابوه و تانزانیا به بازار Royal FloraHolland آورده ایم. در Aalsmeer، تیم هلندی Marginpar با دقت زیادی برای کنترل، توزیع و بازاریابی بیش از 100 گونه مختلف کار می کند. راب کونینگ، مدیرعامل مارگین پر، با احساسی بسیار غرورآفرین در محل جدید خود ایستاده است. “این که ما توانسته ایم این را درک کنیم، شگفت انگیز است. این یک گام بزرگ رو به جلو برای ما است. بسیار کارآمدتر و همچنین محل کار بهتری برای کارمندان در دفتر. ساختمان قبلی، روبروی جاده، خیلی قدیمی بود.” ساختمان جدید متناسب با عملیات تجاری مارگین پر است و علاوه بر فضای اداری باکیفیت، شامل یک سالن تجاری به مساحت بیش از 8500 متر مربع است که شامل یک سردخانه به مساحت تقریباً 3500 متر مربع است.

تقویت بخش گلکاری
حاشیه پر عمدا مکانی را در بازار انتخاب کرد. نزدیک به مشتریان و به طور مستقیم به خیابان محصول متصل است، این شرکت می تواند به سرعت به نیازهای در حال تغییر با عرضه ریز مشبک طیف گسترده ای پاسخ دهد. راب: “ما متقاعد شده ایم که این همکاری منجر به رضایت مشتریان خواهد شد. داشتن یک هدف مشترک برای دستیابی به نتایج ضروری است. ما هر کاری که بتوانیم برای ادامه مشارکت در این بازار انجام خواهیم داد. با تمرکز جمعی، بخش گل و گیاه را تقویت خواهیم کرد.” “

با تحویل کلید، حرکت نزدیک و نزدیکتر می شود. ظرف چند هفته، کل دفتر، تدارکات و تیم توزیع در Sierteeltstraat مشغول به کار خواهند شد.

برای اطلاعات بیشترn
حاشیه پر
[email protected]
www.marginpar.com



منبع