ماه ملی آموزش ایمنی آفت کش ها بر منابع و آموزش برای حمایت از حمل و استفاده ایمن از آفت کش ها تمرکز دارد

منبع: wssa.net



منبع

انجمن علم علف‌های هرز آمریکا (WSSA) می‌گوید فوریه، ماه آموزش ایمنی آفت‌کش‌ها، و زمانی برای بررسی شیوه‌های ایمنی آفت‌کش‌ها در خانه یا محل کارتان است. WSSA و انجمن آسیب شناسی گیاهی آمریکا (APS) و انجمن حشره شناسی آمریکا (ESA) از جمله بسیاری از سازمان ها در بخش های دولتی و خصوصی هستند که آگاهی ایمنی آفت کش ها را در ماه فوریه و در طول سال ترویج می کنند.

دکتر لی وان ویچن، مدیر اجرایی سیاست علمی انجمن علم علف‌های هرز آمریکا، می‌گوید: «هیچ زمان توقفی در حمل و استفاده ایمن از آفت‌کش‌ها وجود ندارد». برای هر یک از ما مهم است که بر ایمنی برای محافظت از خود، دیگران و محیط زیست در طول حمل و نقل، نگهداری، کاربرد و دفع آفت‌کش‌ها تمرکز کنیم.»

صفحه وب ماه آموزش ایمنی آفت کش ملی شامل یک مسابقه برای بررسی دانش شما از اصول اولیه ایمنی آفت کش ها و همچنین ارزیابی خود برای ارزیابی شیوه های ایمنی آفت کش ها در خانه و محل کار است. این سایت همچنین شامل منابع آموزشی تولید شده توسط برنامه های آموزشی ایمنی آفت کش دانشگاه Land Grant می باشد.

ون ویچن می‌گوید: «همه ما برای یک محیط خانه ایمن، محصولات سالم، تلاش‌های موفق حفاظتی، حفاظت از کارگران کشاورزی و موارد دیگر تلاش می‌کنیم – که همه این موارد نیازمند مدیریت و استفاده ایمن از آفت‌کش‌ها هستند.