مروری بر تعاونی پرورش دهندگان روز رابطه Touch Me+

پس از ارائه های مختلف، پرورش دهندگان به طور گسترده با مشتریان در مورد تنقلات و نوشیدنی ها صحبت کردند. یک لحظه خوب در حالی که فصل بوسه های شیرین شروعی آرام دارد.

پرورش دهندگان، پرورش دهندگان و روابط تجاری در ششمین روز ارتباط تعاونی پرورش دهندگان Touch Me+ با یکدیگر ملاقات کردند. کارهای بیشتری در اکوسیستم‌ها در حال انجام است و ما نمی‌توانیم به تنهایی آن را انجام دهیم، همانطور که Guido Thys می‌داند: “عوامل زیادی در این دنیای پیچیده برای انجام آن به تنهایی وجود دارد، به اطراف خود نگاه کنید.”

درباره Touch Me+
Touch Me+ یک همکاری بین پرورش دهنده Schoneveld Breeding Breeding و شش پرورش دهنده است: SV.CO، Gevers Planten، Ammerlaan-Sosef، Loos Plants، Berkhout Planten و Gebr. گروتشولتن. Primula Obconicas از Touch Me+ با نام تجاری Sweet Kisses به فروش می رسد. آنها روی کیفیت، محصول و توسعه مفهوم این شکوفه های شاد بهاری با هم کار می کنند.



منبع

در رستوران Wollebrand پنجشنبه گذشته، 24 نوامبر، همکاران توسط رئیس Gertjan Sosef مورد استقبال قرار گرفتند. علاوه بر ارائه سخنران و متفکر متفکر Guido Thys، ارائه‌هایی توسط Royal FloraHolland و Floriday نیز وجود داشت. Mark Zijlstra از Royal Floraholland به حاضران درباره آخرین تحولات بازار در زمینه گیاهان و به ویژه Primula Obconica گفت. ارائه او نشان داد که 85 درصد از فروش Priumula Obconica بین هفته های 1 تا 13 انجام می شود. Joery van Leest و Diede Barendse از Floriday سپس خریداران و پرورش دهندگان را در مورد آخرین ویژگی ها به روز کردند.