“مصرف نهایی “محصول آماده” را دوست دارد”

واگنر توضیح می دهد که پنجره گلدهی یکنواخت آن، ستاره پاپ را به پلاتی کدون عالی برای تولید سه گانه تبدیل می کند. سه رنگ متمایز: آبی، صورتی و سفید برای رشد با هم به صورت سه گانه در یک گلدان 15 سانتی متری عالی هستند. کوتاه ترین زمان ممکن، باعث می شود ستاره پاپ سریع و آسان پرورش یابد.”

آزمایشات PGR در هفته های 22 و 26 برگزار شد
Benary اخیراً در FlowerTrials 2022 در ژوئیه شرکت کرد، که در آن سرانجام توانستند با شعار “SummerFest Benary” پس از دو سال تعطیلی COVID-19 دوباره با بازدیدکنندگان و پرورش دهندگان رو در رو ملاقات کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
Ernst Benary Samenzucht GmbH
فردریش-بناری-وگ 1
34346 هان. موندن
آلمان
T: +49 5541 700 9 0
F: +49 5541 700 9 20
[email protected]
www.benary.com



منبع

مهم‌ترین نکته برای پرورش‌دهندگان این است که Pop Star به برنامه‌های PGR بسیار کم نیاز دارد، در حالی که رقبا چندین بار PGR را روی Platycodon خود استفاده می‌کنند تا عادتی فشرده داشته باشند. پرورش Benary در سال‌های گذشته سخت روی این موضوع کار کرده است. PGRهای پایین به معنای مواد شیمیایی کمتر است. ، صرفه جویی در هزینه و پایداری بهتر.”

Benary همچنین مواد POP را در ریال گل برای ستاره پاپ معرفی کرد، از جمله جلد گلدان، برچسب‌ها، و نمایشگرهای خرده‌فروشی با قابلیت ساخت آسان با دامن‌های پالت و بنرهای CC که خرده‌فروشان کاملاً آن را دوست داشتند.

نمایش در FlowerTrials.

او می‌گوید: «مصرف‌کننده نهایی یک «محصول آماده» را دوست دارد.

این محصول مکان های آفتابی تا نیمه سایه را دوست دارد و از ژوئن تا آگوست شکوفا می شود. “به عنوان یک گیاه چند ساله مقاوم، عملکرد عالی را هم در باغ های طبیعی و هم در محیط های مدرن نشان می دهد. علاوه بر این، پاپ استار نیز به عنوان یک گیاه گلدانی سرپوشیده، حس تازه ای را به خانه می آورد.”

پاپ استار برای اولین بار در سال 2018 به عنوان یک سری جدید جمع و جور Platycodon از Seed توسط Benary معرفی شد و با جدیدترین پیشرفت‌ها در انواع سفید و صورتی در بالای آبی کلاسیک، اکنون می‌توان آن‌ها را به‌عنوان سه‌گانه به فروش رساند که به گفته Gundula Wagner. ، مدیر ارتباطات بازاریابی در Benary، پرورش دهندگان واقعاً دوست دارند.

قبل از FlowerTrials، یک آزمایش PGR (کارآزمایی‌های تنظیم‌کننده رشد گیاه) توسط Benary انجام شد، که واگنر موارد زیر را برای گفتن داشت.