مکان جدید FlowerTrials در Boskoop

در طول دوره FlowerTrials از 13 تا 16 ژوئن 2023، Hoko Breeding، Kolster و تازه وارد Walter Blom Plants در مکان جدید FlowerTrials در Boskoop به نیروها خواهند پیوست. موقعیت مکانی در Rijneveld 122a به عنوان یک توقف ناهار بین Aalsmeer و Westland کاملاً مناسب است.

آماده سازی برای FlowerTrials 2023 (13-16 ژوئن) در حال انجام است. سه طرف همکاری مشتاقانه منتظر ارائه محصولات جدید خود به مشتریان و علاقه مندان هستند. امسال، آنها این کار را با هم در محل جدید Kolster BV در Boskoop انجام خواهند داد تا آن را به یک نسخه واقعاً زیبا تبدیل کنند. در این گلخانه تعداد زیادی گل ادریسی، درختچه های بریده شده و گیاهان باغ به نمایش گذاشته می شود. انواع عالی که به دلیل رنگ، اندازه، تنوع و کیفیت خود متمایز هستند. با توسعه دهنده، در میان دیگران، جادویی Hydrangea: HOKO reeding آشنا شوید. از مجموعه گسترده و جدیدترین گیاهان باغی از Walter Blom Plants و جدیدترین محصول توسعه درختچه های بریده شده از Kolster BV شگفت زده خواهید شد. گشت و گذار در شرکت نیز یکی از این امکانات است.

برای اطلاعات بیشتر:
FlowerTrials®
ایمیل: [email protected]
www.flowertrials.com



منبع

توقف عالی (ناهار) بین Aalsmeer و Westland
“بازدید خود از FlowerTrials را با توقف ناهار در مکان جدید در Boskoop ترکیب کنید! تنها چیزی که ما می خواهیم این است که حضور خود را از طریق flowertrials.com/en/registration ثبت کنید.”

اتصال و الهام بخشیدن به یکدیگر
آنها با نام «بهتر رشد با هم» محصولات جدید و شناخته شده خود را ارائه خواهند کرد. استفان پیج از Walter Blom Plants گفت: “از طریق این همکاری، ما تبادل دانش را تسهیل می کنیم و می توانیم به طور مشترک طیف گسترده ای از محصولات را در طول دوره آزمایشی گل ارائه کنیم. امیدواریم الهام بخش همه بازدیدکنندگان باشیم.”