میچل ون در دریفت به عنوان مدیرعامل Mountain High انتخاب شد

میچل ون در دریفت از 1 ژانویه 2023 مدیر عامل شرکت Mountain High Greenhouse Construction خواهد بود. گیل ون در اظهار داشت: “او بیش از ده سال است که در این شرکت بوده و در پیشبرد شرکت تا جایی که امروز هستیم نقش بسزایی داشته است.” رانش میچل ون در دریفت خاطرنشان کرد: در دهه گذشته، Mountain High به طور فزاینده ای بر پروژه های کلید در دست تمرکز کرده است و در حال حاضر روی شش پروژه مختلف در 6 ایالت، به طور همزمان با بیش از 50 کارمند کار می کند. به عنوان مثال، ما در حال حاضر روی دو پروژه یکسان و کلید در دست برای یک مشتری کار می کنیم که به معنای کار فونداسیون، ساخت و ساز، سیستم نمایشگر، گرمایش، مخزن ذخیره، حفاری، آبیاری و نصب یک سیستم خندق متحرک است. برای این پروژه ها، برنامه ریزی دقیق از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که این با انعطاف پذیری ما با کارکنان و ماشین آلات همراه است، ما مطمئن می شویم که از برنامه ساختمان پیروی می کنیم و در عین حال کیفیت بالا را حفظ می کنیم.

Mountain High توسط Gill van der Drift در کلرادو در سال 1992 تأسیس شد. او تقریباً 44 سال است که یک کارآفرین موفق در دنیای horti بوده و به مدت 30 سال به عنوان مالک و رئیس بخش Mountain High Greenhouse Construction فعالیت داشته است. اکنون، گیل از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و به عنوان یک عضو فعال شرکت در یک موقعیت مشاوره، یا به قول گیل، «بازنشستگی پیش از موعد» باقی خواهد ماند.

گیل در پایان گفت: «در بازاری که تقاضا برای محصولات گلخانه‌ای رشد می‌کند، چشم‌انداز میچل این است که به گسترش Mountain High ادامه دهد و در عین حال خدمات مورد انتظار و انعطاف‌پذیری که مشتریان ما به آن عادت کرده‌اند را حفظ کند.



منبع

میچل ون در دریفت به عنوان مدیر عامل شرکت ساخت و ساز گلخانه های کوهستانی انتخاب شده است که از اول ژانویه 2023 اجرایی می شود. این شرکت یکی از بزرگترین پیمانکاران فرعی آمریکا در پروژه های ساخت گلخانه کلید در دست است.