نمایشگاه تجاری FloraHolland پذیرای 2300 بازدید کننده است


در Broodfabriek در Rijswijk، نمایشگاه تجاری FloraHolland در 15 و 16 مارس برگزار شد. این نمایشگاه پذیرای 2300 بازدید کننده بود که قادر به دیدن انواع گیاهان خانه و باغ بودند. علاوه بر این، این یک رویداد شبکه ای است که در آن افراد زیادی گرد هم می آیند تا در مورد صنعت، پیشرفت ها و نحوه انجامشان صحبت کنند.


در جهت عقربه های ساعت: چندین تولید کننده پشتیبانی فروش Carls (Kwekerij Tass، Breugen Plants، Highlands Potplants و Bright Plants)؛ بوکت پولات و ریچارد ونما از اسمیت کوکریژن و ریک لیوارت (در وسط) از دنیای گیاهان؛ Manon Greeve و Mark Freke از Stolk Flora; و باریستاها در غرفه فلوریدا، برت و میلان ون د بورگت.

همکاران ما در BPnieuws.nl نیز در نمایشگاه حضور داشتند. برای گزارش تصویری و دریافت تصویری از نمایش اینجا را کلیک کنید.

و به نظر می رسد این صنعت به خوبی پیش می رود. به نظر می رسد تقاضا مناسب است و قیمت اکثر محصولات خوب است. phalaenopsis خوب عمل می کند و پرورش دهندگان امیدوارند در آینده نزدیک سودآورتر شود. در عین حال، سایر محصولات با تقاضای خوبی مواجه هستند، در حالی که عرضه نسبتاً محدود است. به نظر می رسد اعتماد مصرف کننده خوب است و تورم بالا تاثیری بر آن ندارد.

امسال، نمایشگاه در حراج Naaldwijk برگزار نشد، اما غرفه داران و بازدیدکنندگان از مکان جدید نیز استقبال زیادی کردند. در ‘de Broodfabriek’ در Rijswijk، محصولات 220 تولیدکننده به نمایش گذاشته شد و حدود نیمی از آنها نیز غرفه داشتند.

همچنین FloraHolland یک ویدیوی تاثیرگذاری از Trade Fari منتشر کرد، ویدیوی 2 دقیقه ای زیر را ببینید.



منبع