همکاری آبیاری هوشمند منجر به فناوری آبیاری جدید آموزش دیده توسط پرورش دهندگان می شود

LetsGrow.com
[email protected]
www.letsgrow.com

کشاورزان به طور متوسط ​​240 ساعت در هر هکتار را صرف مدیریت و نظارت بر سیستم های آبیاری خود می کنند. این فرآیند دستی منجر به مدیریت پرهزینه محصول، عملکرد ناسازگار یا حتی از دست دادن محصول می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
تحقیقات Vineland
[email protected]
www.vinelandresearch.com

تصمیم گیری مبتنی بر داده برای تولیدکنندگان ضروری است تا منابع خود را بهینه کنند و عملیات خود را در بازار رقابتی فزاینده پایدارتر کنند. Ton van Dijk، رئیس فروش و عملیات جهانی LetsGrow.com می گوید: همکاری ما با Vineland به گسترش مهمی در فناوری پلت فرم ما برای جمع آوری، پالایش و تجزیه و تحلیل بیشتر داده های مصرف آب که مربوط به محصول خاص است، می دهد. این داده‌ها در زمان واقعی جمع‌آوری می‌شوند و پیامدهایی برای استراتژی‌های رشد بلندمدت دارند. به طور کلی، ما با استفاده از داده هایی که می تواند منجر به یک استراتژی تجاری سودآورتر شود، تولیدکنندگان را توانمند می کنیم.

حسام هارون، مدیر اتوماسیون واینلند، می‌گوید: «در سه سال گذشته، Vineland با همکاری نزدیک با LetsGrow.com برای توسعه یک الگوریتم یادگیری ماشین برای تکمیل مجموعه نرم‌افزار LetsGrow.com برای رسیدگی مستقیم به این چالش، کار کرده است. این نوآوری نرم افزاری جدید، همراه با داده های محیطی گلخانه ای، می تواند استراتژی آبیاری پرورش دهنده را بیاموزد و تصمیماتی را برای ایجاد ثبات آبیاری و همچنین بهینه سازی مصرف و مصرف آب ارائه دهد. این می تواند مستقیماً با کاهش تلفات محصول و تقاضا برای نیروی کار به کشاورزان کمک کند و نیازهای آبی آنها را به شدت اصلاح کند.

این همکاری بین المللی در خدمت پیشبرد مأموریت Vineland برای تسهیل همکاری و ایجاد مشارکت هایی است که نوآوری و تجاری سازی در باغبانی را در کانادا و خارج از کشور گسترش می دهد.



منبع