“هوایی چقدر باید نرخ برق را برای کشاورزان با فناوری پیشرفته تخفیف دهد؟”

مزرعه آکواپونیک 3 هکتاری تقریباً 5000 پوند محصول در هفته تولید می کند، اما هزینه انرژی یک مانع بزرگ است، به خصوص که تلاش می کند با اپراتورهای سرزمین اصلی که هزینه بسیار کمتری برای برق پرداخت می کنند، رقابت کند.

جیسون برند، یکی از شرکای Kunia Country Farms، از نرخ ترجیحی سپاسگزار است، اما مطمئن نیست که چقدر بر هزینه های انرژی سالانه عملیات او تأثیر خواهد گذاشت.

مقاله کامل را در www.civilbeat.org بخوانید.



منبع

قانون اجباری تخفیف برای برق برای کمک به بخش ویژه و وابسته به انرژی در صنعت کشاورزی برای پرداخت قبوض خود در نظر گرفته شده بود. اما نرخ هایی که هاوایی الکتریک برای برآورده کردن الزامات قانونی جدید ارائه کرده است، به قدری ناچیز است که برخی از کشاورزان می گویند اگر کمیسیون خدمات عمومی ایالتی آنها را تأیید کند، حتی برای درخواست خود زحمتی نخواهند داد.

علیرغم افزایش کنترل ناشی از کشاورزی محافظت شده و نیاز کمتر آن به آب و زمین، عملیات حفاظت شده معمولاً انرژی بر است، که به معنای قبض های سنگینی است که در هاوایی، گران ترین ایالت ایالات متحده در مورد برق، حتی بالاتر است. .

هاوایی تنها تعداد انگشت شماری از عملیات کشاورزی محافظت شده موفق دارد که فروشگاه ها و رستوران ها را در سراسر ایالت تامین می کند. اما در سراسر جهان، این تکنیک‌ها به عنوان ابزاری کارآمد برای افزایش تولید غذا با حذف یک متغیر اصلی شناخته شده‌اند: عدم قطعیت آب و هوا.