پرورش دهنده کاکتوس نشان می دهد که چگونه این کار انجام می شود

پایداری و کیفیت
در Ubink، پایداری و کیفیت کلیدی است. آنها گلخانه های مدرنی دارند که در آن تولید تا حد امکان از نظر انرژی کارآمد و سازگار با محیط زیست است. تلاش آنها در این زمینه گواهینامه های زیست محیطی مختلفی مانند MPS-A و MPS-GAP را برای آنها به ارمغان آورده است.

متخصصان کاکتوس و ساکولنت
در Ubink تمرکز روی ساکولنت ها است که به عنوان گیاهان ساکولنت نیز شناخته می شوند. این گیاهان که به دلیل توانایی ذخیره آب در برگ‌ها، ساقه‌ها یا ریشه‌های گوشتی‌شان شناخته می‌شوند، به دلیل طبیعت کم نگهداری و زیبایی‌شناسی منحصربه‌فردشان محبوب شده‌اند. Ubink در پرورش طیف گسترده ای از این گیاهان با گونه هایی مانند آلوئه، آگاو، کراسولا، اچوریا، هاورثیا و سدوم تخصص دارد. Echeverias در اندازه های گلدان کوچک از برش برگ در مهد کودک در هلند کشت می شود. گیاهان دیگر در تنریف شروع به رشد کرده و سپس برای سفت شدن به هلند آورده می شوند. Ubink علاوه بر محدوده استاندارد خود، مجموعه‌ای از ساکولنت‌ها و کاکتوس‌های کمیاب و منحصربه‌فرد را نیز برای متخصصان واقعی گیاهان دارد. این گیاهان خاص برای هر کسی که به دنبال چیزی خاص برای مجموعه خود است، افزودنی فوق العاده است. نمونه ای از آن Echinocactus brevispina است که Ubink آن را از دانه به گیاه در گلدان 50 سانتی متری پرورش می دهد. این روند حدود 15 تا 20 سال طول می کشد.

برای اطلاعات بیشتر:
OZ Planten
Magnolia 11 VBA Zuid، 1424 LA
دی کواکل، هلند
[email protected]
www.ozplanten.nl



منبع

یوبینک یکی از بزرگترین و مورد توجه ترین تولیدکنندگان کاکتوس و ساکولنت در هلند است. یوبینک بیش از 90 سال است که یک تجارت خانوادگی واقعی بوده است. در روستای زیبای Kudelstaart در استان هلند شمالی تاسیس شده است. نهالستان وسیع آنها 6 هکتار وسعت دارد و نه تنها از نظر وسعت، بلکه از نظر تنوع گیاهانی که کشت می کنند نیز چشمگیر است. علاوه بر این، Ubink به مدت 40 سال در تنریف آفتابی فعال بوده است، جایی که آنها مالک ساکولنت ولی، محل تولید 12 هکتار هستند.