چالش ها و پیروزی های کشت تخصصی

کلرمونت یکی از مزارع مارگین پر است. یوجین ماتسکتو 25 سال پیش در آنجا کار خود را در زمینه گل شروع کرد. او در آنجا به عنوان سرپرست بسته‌بندی شروع به کار کرد و در سال 2003 به سمت مدیر تولید ارتقا یافت. در سال 2007 برای چند سال در گل‌های Michiru در تانزانیا کار کرد و در سال 2012 به زیمبابوه بازگشت. او در آنجا به عنوان مدیر تولید در Tsanga کار کرده است. مزرعه فلور برای ده سال است.

چالش ها و پیروزی ها
به عبارت دیگر، چیزهای زیادی را باید تحت نظر داشت، و همیشه هم فوراً از بین نمی رود. به خصوص با آزمایشات، موضوع یافتن «دستور العمل» مناسب است. یوجین: “ما برای اولین بار با Astrantia Billion Star® شروع به کار کردیم. مدتی طول کشید تا روش های مناسب را پیدا کنیم، اما ما بهتر و بهتر می شویم. در آزمایشات با Astilbe، ما از جوانه های قهوه ای رنج بردیم، به دلیل آب و هوای مرطوب بود. در طول فصل مرطوب، از نوامبر تا مارس، ما باید با بوتریتیس در Astrantia و Alternaria در Eryngium مبارزه کنیم.



منبع

Marginpar از همان ابتدا (1988) با مزارع در زیمبابوه کار کرده است و در سال 2002 با سه مزرعه فعلی ما در تانزانیا شروع به کار کرد. آنها آنها را مزرعه شریک ما می نامند. آنها منحصراً برای مارگین پر گل می کارند. و نه هر گلی. به دلیل آب و هوا، برخی از منحصر به فرد ترین گل های آنها در اینجا رشد می کنند. به عنوان مثال، تانزانیا مسئول بیشتر تولید Clematis است و مزارع زیمبابوه رنگ‌های خارق‌العاده Astrantia و Eryngium را پرورش می‌دهند.

رنگ های زنده در آب و هوای زیمبابوه
آب و هوای زیمبابوه با آب و هوای ثابت کنیا، درست روی خط استوا، بسیار متفاوت است. اما با تغییرات آب و هوا، یک نقطه مثبت نیز به همراه دارد. یوجین: “بعدازظهرهای گرم و غروب های سرد چیزی را در گیاهان بیدار می کند و زیباترین رنگ ها را به ما می دهد. Eryngium Magnetar Questar® در اینجا بسیار آبی است و فقط در اینجا می توانیم نوک سبز Eryngium Supernova Questar® را دریافت کنیم. سرما بیرون می آورد. این رنگ‌های پر جنب و جوش. در ماه‌های سرد (اردیبهشت تا آگوست)، Astrantia Roma ما صورتی عمیق است، اگر از من بپرسید زیباترین Astrantia در بازار است.

برنامه ریزی، کاشت و نظارت
چنین تولید عظیمی به طور طبیعی مستلزم برنامه ریزی و سازماندهی زیادی است. بنابراین یوجین همچنین کار خود را به عنوان “برنامه ریزی، کاشت و نظارت” خلاصه می کند. یوجین: “برنامه ریزی من از مرحله تکثیر شروع می شود. مواد گیاهی خود را از ایریبوف می گیریم. در حین پرستاری از دسته ای از گیاهان جوان، از قبل شروع به آماده سازی زمین برای کاشت می کنیم. سپس در طول تولید، محصول باید مدیریت شود، یعنی توسط نازک کردن و ارائه پشتیبانی در صورت لزوم، آبیاری و سمپاشی مناسب، و یافتن زمان مناسب برای برداشت محصول.

شکوفایی در کوهپایه ها
مزرعه Tsanga Flora 18 هکتار از سطح زیر کشت را پوشش می دهد و در Juliasdale، در نزدیکی دامنه کوه های Nyanga، در ارتفاع 1800 متری قرار دارد. این مزرعه در پرورش Astrantia Roma® و 4 گونه از 5 گونه Eryngium Questar® تخصص دارد. سال گذشته آنها به هدف خود یعنی 14 میلیون ساقه دست یافتند، بنابراین امسال، هدف 15 میلیون است. و همه اینها با یک تیم 210 نفره. علاوه بر این تولید باورنکردنی، آنها همچنین در حال اجرای آزمایشی هستند، به عنوان مثال، با Astilbe.