“کمک به کشاورزان برای غلبه بر چالش های رسانه ای در حال رشد”


جیفی یک تامین کننده جهانی رسانه های رو به رشد با استفاده از منابع تجدیدپذیر و مواد زیستی است که طیف محصولات آن طیف گسترده ای از راه حل های در حال رشد را پوشش می دهد. محصولات جیفی به گونه ای طراحی شده اند که با هم کار کنند و نیاز به تنظیمات یا تغییرات پیچیده را از بین ببرند. این به منظور ساده کردن گردش کار برای تولیدکنندگان، صرفه جویی در زمان و تلاش در مدیریت اجزای مختلف است.

کنت کارل، Jiffy’s North می گوید: “توانایی ترکیب محصولات مختلف از طیف جیفی فرصت های بی پایانی را برای آزمایش و نوآوری به پرورش دهندگان ارائه می دهد. پرورش دهندگان می توانند تکنیک های جدید را کشف کنند، محصولات را مخلوط و مطابقت دهند و روش های کشت خود را برای دستیابی به نتایج مطلوب تنظیم کنند.” مدیر فروش آمریکا

کنت اشاره کرد که به عنوان مثال، با شروع بذر یا قلمه زدن در پرفورما پلاگ و پیوند به جیفی گرو بگ یا بلاک رشد، پرورش دهندگان می توانند رشد ریشه سالم را ارتقا دهند و فضای کافی برای رشد گیاه را تضمین کنند. این سفارشی‌سازی باعث جذب بهتر مواد مغذی، بهبود هوادهی و بهبود عملکرد کلی گیاه می‌شود، چیزی که بسیاری از مشتریان جیفی در گذشته از آن راضی بوده‌اند.

برونو منارد می‌گوید: «از امتحان جیفی پریفورما برای تولیدات خود تردید نکنید. با نتایجی که به دست می‌آورید، به سرعت متقاعد خواهید شد که این محصول را بپذیرید و زندگی خود را به عنوان یک تولیدکننده گیاه تا حد زیادی تسهیل خواهید کرد.» ، مالک Serres Yargeau در کبک، کانادا.


دوشاخه های جیفی پری فرما

جیفی پاتس در کانون توجه
یکی از محصولاتی که در Cultivate امسال مورد توجه قرار گرفته است، جیفی پات است، محصولی که جیفی بیش از نیم قرن است که تولید کرده است.

کنت: “گلدان ها برای تکثیر زودهنگام تا تولید نهایی بسیاری از گونه های یکساله و چند ساله عالی هستند. آنها 100٪ بدون پلاستیک هستند، می توانند در خانه کمپوست شوند و در طیف گسترده ای از فرمت ها، طرح ها و سینی های مشابه عرضه می شوند.” توضیح می دهد.


جیفی پات R2

ما گلدان‌های مختلفی را از تامین‌کنندگان مختلف آزمایش کرده‌ایم و استفاده کرده‌ایم و باید بگویم که جیفی پات‌ها از همه نظر بهترین هستند. آنها هم از نظر ماهیت زیست تخریب‌پذیر و هم از نظر قیمت مناسب‌ترین نیازهای ما هستند. ما بسیار راضی هستیم. ووتر دیوید می‌گوید، با این محصول، افزوده‌ای ارزشمند به خط دوستدار محیط‌زیست ما بوده است. علاوه بر این، همکاری با جیفی در خودکارسازی فرآیند گلدان‌سازی عالی بوده است، و ما مفتخریم که با چنین شرکت نوآوری همراه هستیم. یک پرورش دهنده در بلژیک در Dataflor.

کشت 2023
جیفی در Cultivate 2023، در اوهایو امسال، از 15 تا 18 ژوئیه حضور خواهد داشت، جایی که آنها طیف گسترده ای از محصولات رسانه ای در حال رشد خود را ارائه خواهند کرد، از جمله Jiffy Pots، Preforma plugs، Jiffy Pellets، Growbags، Growblocks، و Jiffy Substrate Mix، بسیاری از آنها. که می تواند همراه با کارآمدترین و موثرترین راه حل رشد استفاده شود.

کنت در پایان می‌گوید: «لطفاً در بازدید از غرفه ما در Cultivate 2023 تردید نکنید. متخصصان ما در دسترس خواهند بود تا مطمئن شوند که همه به بهترین عملکرد، صرف نظر از محصول یا چیدمانشان، دست می‌یابند.

می‌توانید در حال حاضر طیف محصولات جیفی را در وب‌سایت آن‌ها بررسی کنید یا در طول دوره کشت در غرفه شماره 1451 نگاهی به خودتان بیندازید.

برای اطلاعات بیشتر:
جیفی محصولات بین المللی BV
Lindtsedijk 20A، صندوق پستی 199
3330 پس از میلاد، Zwijndrecht، هلند
تلفن: 2062200 78 (0) +31
ایمیل: [email protected]
https://jiffygroup.com/



منبع