کنفرانس باغ خانه Fleuroselect به “باغبانی فضای کوچک” توجه می کند


در 31 اوت و 1 سپتامبر 2022، Fleuroselect از بیش از 80 نماینده به مونیخ (آلمان) برای کنفرانس سالانه باغ خانه استقبال کرد. ثابت شد که این برنامه دو روزه فرصتی منحصر به فرد برای کارشناسان صنعت است تا در مورد آخرین روندهای باغبانی خانگی بیاموزند.

با همکاری نزدیک با هربرت ورل، نایب رئیس واحد تجاری باغبانی خانه Fleuroselect (BU)، و رالف شرادر از Graines Voltz، این برنامه به دقت تدوین شد تا شامل جلسات عمومی و بازدیدهای شرکت باشد. موضوع اصلی – “باغبانی فضایی کوچک” – در تمام جنبه های برنامه مشهود بود، و اجازه می داد نگاهی جامع به این موضوع بسیار مرتبط داشته باشیم.

پس از معرفی موضوع اصلی توسط هربرت وهرل، روندها و پروفایل های مشتری در بسته تصویری آلمانی بازار توسط Rolf Pohlen از Bruno Nebelung مورد بحث قرار گرفت. او توضیح داد که پس از سال‌های 2020 و 2021 – زمانی که فروش بسته‌های تصویری به دلیل بحران کووید – به طور قابل توجهی افزایش یافت – اکنون به دلیل فضای ناپایدار سیاسی و اقتصادی، بازار دوباره رو به کاهش است. ورا جودکه به نمایندگی از کالج دولتی باغبانی و موسسه تحقیقاتی هایدلبرگ، نتایج تحقیقات خود را در مورد تنوع زیستی در شهر، تمرکز بر روی دوستی گرده افشان گیاهان یکساله و چند ساله در یک بافت شهری. LVG با انجام یک سری شمارش گرده افشان بصری بر روی محصولات زینتی انتخاب شده، نقشه برداری کرده است که کدام گونه گرده افشان ها را جذب می کند. تفاوت بین گیاهان بومی و غیربومی به عنوان منبع غذایی برای حشرات مورد بررسی قرار گرفت. فلوریان دملینگ از وزارت کشاورزی بایرن در این مورد به ما اطلاع داد آخرین ابتکارات عمومی برای حمایت از باغ های اجتماعی و باغبانی خانگی در فضاهای کوچک. در هفت باغ محلی در سراسر بایرن، باغبان شهری از تکنیک‌های جدیدی مانند برج‌های گیاهی، باغبانی متحرک و عمودی، تخت‌های مرتفع، هیدروپونیک، ترا-بیو-پونیک و آکواپونیک الهام گرفته است. در نهایت کاترین کل معرفی شد دانشگاه ویهن استفان و فعالیت های مرتبط با صنعت آن. دانشگاه با ارائه دوره‌ها، تورهای راهنما و بسته‌های اطلاعاتی نقش پیشرو در آموزش باغبان تفریحی محلی دارد.

با وجود باران، نمایندگان بعد از ظهر الهام‌بخشی را تجربه کردند دانشگاه ویهن استفان را باغ آزمایشی، در سال 1947 تاسیس شد و مساحتی بیش از پنج هکتار را پوشش می دهد و برای آزمایش درختان و درختچه ها، گیاهان چند ساله علفی و انواع جدید گل رز از نظر کاربرد عملی استفاده می شود. یک جنبه مهم این است کاشت گیاهان چند ساله علفی در ترکیبات سازگار با محیط زیست و زیبایی شناختی دلپذیر به روشی که مناسب شرایط محلی باشد. به خصوص برای این بازدید، دانشگاه Weihenstephan انواع مختلفی از آن را پرورش داد مریم گلی برای الهام بخشیدن به هیئت همراه با Fleuroselect 2023 سال ابتکار سالویا در برنامه های بازاریابی آنها.

در باغ اختصاصی، تمرکز بر روی است کشت سبزیجات و گیاهان در طیف وسیعی از انواع آزمایش شده و جدید رشد می کند. نمایندگان دریافتند که دیدن این موضوع بسیار جالب است سبزیجات کلاسیک و تخت های مرتفع به سیستم های ظروف افقی ساخته شده است با طیف متنوعی از گیاهان که حتی در بالکن ها و تراس های کوچک یافت می شوند. در چارچوب Fleuroselect’s ‘2022 سال ریحان ابتکار عمل، دانشگاه ویهن استفان بیش از 40 گونه ریحان را پرورش داد تا هیئت را تحسین کنند و بچشند.

دومین روز از همایش باغ خانه در Pflanzen Kölle در مونیخ در بیش از 200 سال گذشته، این تجارت خانوادگی به زنجیره ای از مراکز باغ با 13 مکان و سه مهدکودک متعلق به سراسر آلمان پیشرفت کرده است. هیئت مورد استقبال مدیر کل مایکل ویتمن قرار گرفت که مروری بر تاریخچه و فعالیت های جاری Pflanzen Kölle ارائه کرد و پس از آن مدیر پایداری Ulrike Rothhaar دیدگاه گروه را نسبت به کشت ارگانیک و کاهش آفت کش ها توضیح داد. نمایندگان تورهای راهنما را از طریق مرکز باغ دریافت کردند، جایی که مجموعه بسته های تصویری گسترده توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد. گروه مجاز به بازدید از مهد کودک بود، جایی که بخشی از مجموعه در داخل تولید می شود.

سخنرانی های بسیار مرتبط در مورد باغبانی شهری، گیاهان عالی در فضاهای کوچکتر در باغ های ویهن استفان، و اطلاعات دست اول خرده فروشی در Pflanzen Kölle: سنگ بنای یک کنفرانس موفق باغ خانه بودند.

برای اطلاعات بیشتر:
Fleuroselect
[email protected]
www.fleuroselect.com



منبع