“گلخانه با آینده” توسط HilverdaFlorist افتتاح شد

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

کل گلخانه با هدف رشد به روشی کم مصرف طراحی شده است. این به کشاورزان امکان می دهد 10 تا 15 درصد در حذف رطوبت صرفه جویی کنند زیرا هوا بسیار خشک تر است که به نوبه خود در هزینه های گرمایش صرفه جویی می کند. شیشه های پراکنده روی عرشه وجود دارد و صفحه نمایش هایی در زیر آن نصب شده است که با سیستم PAR Perfect کنترل می شود. این باعث می شود صفحه نمایش به طور بی نهایت قابل تنظیم باشد. این گلخانه همچنین مجهز به سیستم حمل و نقل تمام اتوماتیک است.

قبل از بحران برنامه ریزی شده است
برنامه ریزی ها برای ساخت و ساز جدید و با آن قبل از بحران انجام شده بود. “به طور معمول ما می گفتیم، اگر قیمت بنزین بالای 45 سنت است، بهتر است فورا متوقف شوید. و به هر حال ما اینجا هستیم. و به خصوص در چنین زمانی، ما می بینیم که چقدر از شعب خارجی خود سود می بریم. اکنون بیش از همیشه به ما ثبات زیادی می دهد.”

با توجه به شرایط سخت بازار، برخی تردیدها در مورد برگزاری جشن باشکوه قطعا وجود داشت، اما همانطور که آرتور کوکوک در سخنرانی افتتاحیه گفت: “به خصوص اکنون مهم تر است که با هم پشتکار داشته باشیم. ما باید این کار را با هم انجام دهیم.”

شعبه های خارجی
این شرکت علاوه بر دفتر مرکزی در هلند، شعبه هایی در خارج از کشور نیز دارد. آرتور بر اهمیت این مکان‌ها که در کنیا، هند و کلمبیا قرار دارند تأکید کرد.



منبع


جان هازن، رئیس شهرداری Uithoorn، در مورد روند اولیه ساختمان جدید صحبت کرد.


نگاهی به داخل گلخانه با سیستم حمل و نقل خودکار

امی هیلوردا – ون در بون، که پدرش بنیانگذار HilverdaFlorist است، به همراه دخترش یوهانا، نوه های باربارا و کارینا و نوه الکساندر در افتتاحیه شرکت کردند.

چندین سال پیش، پرورش دهنده و تولید کننده جوان گیاه فرصت خرید یک قطعه زمین بزرگ را از همسایگان خود داشت. این حتی قبل از ادغام (HilverdaKooij و Florist Holland به طور رسمی از 1 مارس 2020 اجرایی شد) بود. از این دو شرکت، یکی از توسعه و دیگری از بخشی از نوسازی بهره برد. با این لوکیشن جدید، هر دو اتفاق افتاده است.


آرتور کوکوک، مدیر عملیات، تحقیق و توسعه و زنجیره تامین

تور با راهنما
پس از سخنرانی، گشت و گذار به صورت گروهی انجام شد. بالاخره وقت یک میان وعده و نوشیدنی بود. این ویژه بود که چهار نسل از Hilverda-Eveleens در افتتاحیه حضور داشتند.

در هند، چهارمین واحد آزمایشگاهی امسال برای تولید 20 میلیون گیاه دیگر وارد مرحله تولید خواهد شد. در کنیا در حال حاضر برنامه ریزی برای ساخت یک مجتمع گلخانه ای کاملاً جدید در مکانی جدید انجام می شود و گلخانه های جدید نیز در کلمبیا ساخته می شوند. این برای تامین بازار اروپا و همچنین بازارهای محلی در خود کشورها است.

مدیر عملیات، تحقیق و توسعه و زنجیره تامین سپس به جنبه های فنی گلخانه پرداخت. این یک اثر چشمگیر است که آینده نگر است. وی گفت: این گلخانه ها برای آینده آماده است. به همین دلیل موضوع افتتاحیه این بود: «آینده اینجاست.

بعدازظهر پنجشنبه گذشته HilverdaFlorist افتتاحیه محل تولید جدید خود را با رویداد “آینده اینجاست” جشن گرفت و رسما افتتاح کرد.