“گل داوودی، محصولی با نقش ویژه در تاریخ این شرکت”


هر ماه با گفتگوی تجارت، Dekker Chrysanten یکی از طرف های تجاری خود را که انواع دکر داودی را می فروشد برجسته می کند. ما بیشتر در مورد این شرکت، رابطه آن با ما به عنوان یک پرورش دهنده و تجربیاتش در مورد انواع گل داودی که دکر به بازار عرضه کرده است، می دانیم.

در این ماه، آنها از سی. لیوونبورگ دیدن کردند. در زیر مقاله ای با تصاویری است که Dekker Chrysanten در وب سایت خود قرار داده است.

جفری لاساندر با لبخندی بزرگ بر لب از ما به عمده‌فروش گل سی. لیوونبرگ استقبال می‌کند. C. Leeuwenburg، واقع در Naaldwijk و Rijnsburg، سال‌ها است که یک تجارت خانوادگی نزدیک به هم بوده است و طبق عادت خوب، نمی‌توانیم قبل از نوشیدن یک فنجان قهوه شروع کنیم. چندی بعد، جفری با شور و شوق شروع به صحبت در مورد شرکت زیبای C. Leeuwenburg می کند، در حالی که تلفن او چندین بار زنگ می خورد و همکاران برای پرسیدن سوال می آیند. کاملاً واضح است که چگونه این کار در سی. لیوونبرگ بلافاصله انجام می شود. C. Leeuwenburg: یک تجارت خانوادگی زیبا با تعادل کامل بین استانداردها و ارزش های سنتی و رویکردی معاصر به بازار گل امروزی!

“پدربزرگ سیس”
او تنها 18 سال داشت که “بزرگ سیس” شروع به فروش گل های خودش کرد. در آن زمان، هنوز خانه به خانه بود، اما طولی نکشید که این امر به تاسیس یک شرکت عمده فروشی واقعی تبدیل شد. Cees Leeuwenbrug به همراه دو خانواده دیگر سال ها در راس یک تجارت پر رونق بود تا اینکه در سال 1950 از شرکت موجود جدا شد و تجارت عمده فروشی خود را راه اندازی کرد. C. Leeuwenburg عمده فروش گل متولد شد.

استانداردهای سنتی، رویکرد معاصر
تقریباً 75 سال بعد، C. Leeuwenburg به یک عمده‌فروش معروف گل با شعبه‌ای در حراج‌های Naaldwijk و Rijnsburg تبدیل شد. طی سال‌ها، کسب‌وکار خانوادگی یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کرده است که بر محصول باکیفیت Leeuwenburg که هر روز به مشتریان خود ارائه می‌دهد متکی است. پایگاه مشتریان C. Leeuwenburg از طیف گسترده ای از شرکت های فروش گل تشکیل شده است. از تاجران بازارهای کوچک گرفته تا صادرکنندگان مشهور: همه می‌دانند که کسب‌وکار خانوادگی را کجا پیدا کنند. در نتیجه، مجموعه C. Leeuwenburg بزرگ است و تک تک محصولات با نهایت دقت تهیه می شوند. Cees Junior می‌گوید: «محصولی عالی با قیمت مناسب، این چیزی است که ما هر روز برای آن تلاش می‌کنیم.

یک همه کاره واقعی
C. Leeuwenburg با یک پایگاه مشتری قابل توجه و مجموعه ای به همان اندازه چشمگیر از گل ها، گروهی مشتاق و با انگیزه از مردم دارد که روزانه برای پردازش همه سفارش ها کار می کنند. یکی از این افراد جفری لاساندر است. به قول خودش، او رسماً مسئول خرید و فروش مجموعه ای از گل ها است، اما همانطور که برای یک تجارت خانوادگی واقعی معمول است، لیست شغلی جفری شامل خیلی بیشتر از اینها است، از رانندگی کامیون ها تا جمع آوری سفارشات. جفری به خودش می گوید: «تا زمانی که دو دست داری، می توانی کار را برداری». خوشبختانه، جفری همیشه کار خود را با شادی انجام داده است، که می توان آن را با اشتیاق زیاد او برای این کار توضیح داد.

از سنین پایین به گل تبدیل شد
جفری از زمانی که هشت ساله بود، در تعطیلات به “یک خط” در آلمان پیوست و به گلفروشان محلی گل و گیاه می فروخت. تنها چند سال بعد، جفری اولین کار خود را در یک عمده‌فروش گل در سن 15 سالگی آغاز کرد. در طول سال‌ها، با مشاغل مختلف در کارفرمایان مختلف، با صنعت گل در داخل و خارج آشنا شد. جفری از کار در یک شرکت بسته بندی گرفته تا حمل و نقل گل خود به اسکاتلند، واقعاً دنیای گل ها را مانند پشت دست خود می شناسد. با این وجود، عشق در نهایت آخرین حرکت خود را به کسب و کار خانوادگی راینزبورگ انجام داد، و بنابراین جفری در موقعیت خریدار و فروشنده عمده‌فروش گل سی. لیوونبرگ قرار گرفت.

گل داودی در پایه
هر روز صبح، جفری قلب و روح خود را برای خرید طیف متنوعی از گل های شاخه بریده با کیفیت بالا می گذارد. یکی از گروه های محصولات تحت مسئولیت او گل داودی است، محصولی که در تاریخچه این شرکت نقش ویژه ای دارد. در روزهای اولیه، Leeuwenburg یکی از معدود تامین کنندگان گل داودی در حراج Rijnsburg بود. اگر مجبور بودید گل داوودی داشته باشید، به Leeuwenburg رفتید، و بنابراین، به قول خودش، گل داوودی اساس این شرکت است. با ظهور اینترنت و فروشگاه های اینترنتی آنلاین، عرضه در حال حاضر به طور قابل توجهی تغییر کرده است، اما گل های داوودی هنوز به تعداد زیادی در سردخانه C. Leeuwenburg یافت می شود.

قابلیت اطمینان همه چیز است
در C. Leeuwenburg، قابلیت اطمینان یک موضوع مشترک است که در تاریخ شرکت جریان دارد. “بگذارید بله شما بله شما باشد” حتی اگر گاهی اوقات برای شما هزینه ای داشته باشد. بنابراین، تجارت خانوادگی سالهاست که با بسیاری از تولیدکنندگان عرضه کننده رابطه گرم و خوبی داشته است. او می‌گوید: «شما می‌دانید که چه چیزی از یکدیگر دریافت می‌کنید و می‌توانید به یکدیگر تکیه کنید. به گفته جفری، ارزش آن از طلا بیشتر است. جفری در محصولاتی که می‌خرد به دنبال همین قابلیت اطمینان است. وزن های نشان داده شده باید صحیح باشند، تداوم یک امتیاز مثبت است، و عمر گلدان باید به سادگی عالی باشد. دقیقاً به همین دلیل است که گل داودی محصولی است که جفری دوست دارد بخرد. مورد علاقه مطلق جفری Bolte است، یک گل داودی اسپری که توسط Van Wordragen رشد می کند. اما AAA Peptalk نیز محصولی است که جفری از ارائه آن به مشتریان خود خوشحال است.

گرفتن قمار
هر کسی که تا به حال وارد سردخانه سی. لیوونبرگ شده است، نمی تواند آن را نادیده بگیرد: گل داودی بخش مهمی از محصولات ارائه شده توسط عمده فروش گل را تشکیل می دهد. و بسیاری از انواع ارائه شده مربوط به گونه هایی هستند که زمانی توسط Dekker Chrysanten ساخته شده بودند. Dorias از van Schie Nursery، Aljonka Salmon از Arcadia، Topspin از Vannova: گونه‌های Dekker’s را می‌توان در تعداد زیادی در C. Leeuwenburg یافت. خود جفری می گوید: «دکر جرات ریسک کردن را دارد و من این را دوست دارم. بنابراین، از نظر چشم انداز تجارت، Dekker Chrysanthemums و C. Leeuwenburg بسیار شبیه به هم هستند. علاوه بر این، هر دو تجارت خانوادگی هستند و هر دو دوست دارند بازار را تکان دهند. مورد دوم نیز چیزی است که جفری در مورد دکر کریسانتن قدردانی می کند. به گفته جفری، برای موفقیت، “گاهی اوقات باید جرات قمار کردن را داشته باشید.” ما مشتاقانه منتظر موفقیت های آینده C. Leeuwenburg هستیم!

برای اطلاعات بیشتر:
دکر کریسانتن
جولیاناوگ 6a
1711 RP Hensbroek
تلفن: +31 (0) 226 45 60 60
فکس: +31 (0) 226 45 60 75
ایمیل: [email protected]
www.dekkerchrysanten.com



منبع